Azt hihetnénk, Japánban egymást érik a Nintendo-boltok
Aki nem mélyült el eléggé Japán egyik leghíresebb gaming márkájának, a Nintendonak a cégtörténetében, azt hihetné, hogy Tokióban lépten-nyomon Nintendo Store-okba botlik az ember, hogy a nagyobb japán városokban is van 2-3 boltjuk, és hogy külföldön is sok helyen betérhetnek a klasszikus japán konzolgyártó termékeire vágyó vevők a nagy múltú cég üzleteibe. E bevezető után már bizonyára sejti az olvasó, hogy szó sincs ilyesmiről.
A Nintendónak össz-vissz egyetlen egy úgynevezett "flagship store" boltja van, az sem Japánban, hanem New York-ban. A 2016-ban nyílt Nintendo New York után idén jön a vállalat második - igen második - márkaboltja, és ez már a cég hazájában, Japánban, írja az Engadget.
A Nintendo szűkszavú hivatalos közleménye szerint a Nintendo Tokyo valamikor 2019 őszén nyílik meg a japán gigapolisz Shibuya negyedében, egy felújítás után addigra teljesen átalakuló áruház, a Shibuya Parco egyik teljes emeletén. A leendő Nintendo.boltban konzolokat, videojátékokat, ezekkel kapcsolatos ajándéktárgyakat lehet majd kapni, de gaming-eseményeket is szerveznek majd és persze játszani is lehet majd az új helyen.
A Nintendo a 2018-as év utolsó negyedévében 9,41 millió Switch konzolt adott el világszerte. Idén várhatóan visszaesnek kissé az eladási számok, de a Nintendo várhatóan kijön egy Switch újabb, kisebb verziójával, hogy fenntartsa a márka iránt az érdeklődést, írj az Engadget.
Rovataink a Facebookon