Thor nem lehet túlsúlyos? A mennydörgés istene miatt robbant ki a vita
További Godmode cikkek
- Mindent megváltoztat egy új PlayStation-frissítés
- Mindent egy lapra tett fel az új Life Is Strange, de sokan inkább visszapörgetnék az idő kerekét
- ByeAlex extrém karrierváltásba kezdett, erre senki sem számított
- Ez a kisvárosi horror olyan sokkoló, mintha Stephen King agyából pattant volna ki
- Ennél jobb hírt nem is kaphattak volna a Harry Potter-rajongók
A God of War Ragnarok eredetileg 2021-ben jelent volna meg Playstation 4-re és Playstation 5-re, a fantasy játékot azonban 2022-re csúsztatták. A Santa Monica Studio az új trailer premierje után lerántotta a leplet arról is, hogyan néz majd ki a mennydörgés istene.
A Playstation Blogon olvasható, a fejlesztők által írt bejegyzés alapján Thor azért lesz morcos Kratosra és Atreusra, mert a páros mindkét fiát és féltestvérét is meggyilkolta. A mitikus figura vérszomja pedig akkorát csattan majd az apa-fia pároson, hogy videojátékos legyen a talpán, aki kesztyűt mer húzni a főszereplők új nemezisével.
Arra, hogy többet megtudjunk Thorról, a God of War-rajongók az előző rész lezáró jelenete óta várnak. Íme, az első fotó az istenségről:
My boy! pic.twitter.com/5hPocTewBJ
— Raf Grassetti (@rafagrassetti) September 9, 2021
Thor azért lesz túlsúlyos, mert a skandináv mitológiában is az
A bölcs, Mimir nevű beszélő fej, akit Kratos a 2018-as God of Warban mindenhova magával vitt, már a játék előző részében kövér, és erőszakos fickóként emlegette Thort, mégis sokan meglepődtek, amikor a karakterről a fentebbi kép napvilágot látott. A mítoszok szerint a mennydörgés istene igencsak hedonista figura volt, aki ha elfogyott a sör, a tengert is gondolkozás nélkül elkezdte kiinni.
A God of War direktora, Eric Williams és a kreatív direktor Cory Barlog a Game Informernek meséltek Thor megalkotásáról:
Nagyfiúként akartuk ábrázolni. Érdekes látni, hogy a Marvel miképp értelmezte Thort. Mi egy kicsit mélyebbre ástunk a mitológiában. Az, hogy valaki ránézésre is egy istenségnek tűnik-e, függ a kiállásától is. Bár a mi Thorunk nem úgy néz ki, mint egy szoborból faragott alsónemű modell, így is egyértelmű, hogy egy nagy hatalmú és heves karakter.
– árulta el Williams.
Az interjúban Cory Barlog hozzáteszi, hogy Thor személyiségét tekintve olyan lesz, mint egy nagyra nőtt gyerek, akinek akkora hatalom összpontosul a kezében, hogy emiatt soha nem volt rá szükség, hogy benőjön a feje lágya. Egy olyan istenségről lesz szó, aki azt tesz, amit akar és hozzá van szokva, hogy mindent játszi könnyedséggel ér el.
A videojáték-rajongókat a fejlesztők döntése abszolút meglepte, pedig a Bosszúállók: Végjátékban is láthattunk túlsúlyos Thort. A Twitteren viszont számos felhasználó akadt, aki az istenség megjelenését egy súlyemelőéhez, vagy erősemberéhez hasonlította, felhozva olyan embereket pozitív példaként, mint Eddie Hall.
A God of War Ragnarok után búcsút inthetnek a játékosok a skandináv mitológiának
Míg a 2018-as God of Warban hat birodalmat járhattak be a játékosok a kilencből, addig a Ragnarokben már mindegyik elérhető lesz. A 2022-ben érkező folytatásban Vanaheim, Svartalfheim és Asgard is megnyílnak Kratosék előtt, és minden eddiginél sokszínűbb, szebb és misztikusabb kalandokat ígér a fejlesztő Santa Monica Studio.
A God of War Ragnarok címből sejteni lehetett, hogy a végső kaland jön a skandináv mitológia világában, de mégis fájó hír lehet a rajongóknak, hogy az új felvonás után búcsút intünk Mimirnek, Freyának és a többieknek. A bejelentés kapcsán sokakban felmerült a kérdés, hogy vajon ez azt jelenti-e, hogy Kratos meghal a játék végén, és a helyét Atreus veszi át? Ez viszont még a jövő zenéje.
Rovataink a Facebookon