Az Xbox360 játékkonzolt mozgás- és hangérzékelő képességgel, és egészen új játékélménnyel felruházó kütyü ezzel simán lenyomta a közvetlen konkurenciáját, a Playstation 3-hoz kapható Move-ot. A játékipar utóbbi néhány évének legnagyobb sikereként számon tartott Nintendo Wii-nek a tízmilliós eladáshoz két évre volt szüksége.
A tízmilliós szám akkor is óriási, ha ez nem a fogyasztók, hanem a viszonteladók és kiskereskedők által megvásárolt (vagyis az eddig boltokba került) gépek számát jelzi. A január elején átlépett nyolcmilliós adattal a Kinect bekerült a Guinness Book idei kiadásába is, mint a leggyorsabban fogyó elektronikai termék. Ez a megjelenés utáni első 60 napban eladott darabszámot jelenti, amiben a Kinect nem csak a többi játékkonzolt győzte le, de például a tavalyi év másik nagy szórakoztató elektronikai slágerét, az iPadet is.
A számokból az is kiderül, hogy a karácsonyi szezon után meredeken visszaestek a Kinect eladásai, hiszen az első 60 nap nyolcmilliójára a következő 60 napon csak kétmilliót sikerült rátenni. A mozgásérzékelőt egyébként a Microsoft 500 millió dolláros reklámkampánnyal megtámogatva dobta piacra tavaly.