Általános leállás
Az újraindítás után a rendszer nem működött tökéletesen. A Danske Bank jelentése szerint a DB2 szoftver normálisan futott, ám a leállás összeegyeztethetetlen hibákat okozott az adatokban. A bank weboldalán közzétett jelentés szerint ez a szoftverhiba a DB2 összes hasonló telepítésében létezik 1997 óta, anélkül, hogy az IBM tudott volna róla. A hiba következtében a bank ügyfelei egy héten át nem tudták a házibank-rendszert használni, így számláikat befizetni vagy tőzsdézni sem.
Kártérítést kérnének
A Danske Bank három napig dolgozott az adatok helyreállításán, miközben egyre több DB2 hibával kellett szembenézniük, ami jelentősen lelassította a mérnökök munkáját. A probléma végül megoldódott, ám a The Register információi szerint a pénzintézet meg akarja fizettetni az IBM-mel a közvetlenül és közvetetten okozott, összesen 7,2 millió dolláros kárt. Ari Fishkind, az IBM programmenedzsere nem erősítette meg ezt a feltételezést, ugyanakkor elmondta, hogy az IBM részt vett a probléma megoldásában és a többi ügyfele számára is elérhetővé tette a javításokat.
Milliókba kerül
A bank bejelentette, hogy közel tizenötmillió dollárt költ számítástechnikai rendszere fejlesztésére. Ezzel egy időben visszavonta tervezett reklámkampányát, melynek szlogenje így hangzott volna: "Tedd, amiben a legjobb vagy. Mi is ezt tesszük!" Elképzelhető, hogy az IBM is visszavonja "Az IBM biztos bevételeket hoz a Danske Banknak" című esettanulmányát.