Az AOL böngészőkbe bekerül a pop-up tiltás
Az AOL a következő két hét során ellátja az ügyfeleit a pop-up és pop-under reklámokat letiltó szoftverrel. A legnagyobb amerikai internetes szolgáltató a saját böngészője legújabb változatát világszerte 35 millió ügyfele számítógépén automatikusan fogja telepíteni. A CNet beszámolója szerint a frissítés közvetlenül is letölthető lesz.
A Pop-Up Control névre hallgató eszköz az AOL 8.0 használóinak lehetővé teszi, hogy végleg letiltsák a pop-up reklámablakokat. A böngésző ablakában egy új gomb jelenik meg, amellyel az idegen (nem AOL) pop-up ablakok eltávolíthatók. A kiiktatás számos variációban történhet, de akár teljes is lehet. Bizonyos oldalakat "biztonságosként" bejegyezve felugró ablakok megmaradhatnak. A reklámszűrés egyedül a Java illetve Macromedia Flash alá programozott darabokra nem terjed ki, de ezek az AOL szerint csak töredékét jelentik a teljes állománynak.