4,6 milliárd dollár internetes reklámra

c|net
2000.04.19. 15:35
Az online hirdetések forgalma 1999-ben 4,62 milliárd dollár volt, áll a PricewaterhouseCoopers jelentésében. Az 1999-es összeg 140%-os növekedést jelent az 1998-as 1,92 milliárd dollárhoz képest. Elemzők szerint az internetes reklámpiac néhány éven belül megszorongathatja a jelenlegi sláger televíziós piacot. A televíziós hirdetések összege a McCann-Erickson ügynökség szerint tavaly elérte a 215 milliárd dollárt. A tavalyi utolsó negyedévben az autógyárak, utazási irodák, játékboltok és a tartalomszolgáltatók költötték a legtöbbet online reklámra. A PricewaterhouseCoopers több mint 200 cég megkeresése után állította össze jelentését ay Internet Advertising Bureau-val közösen.


  • Tippek
  • Hírek