
Idén egymilliárd felett lesz az online reklámköltés
A tavalyi év 345 millió forintos eredménye után 2000 elsõ három hónapjában 236,4 millió forintot költöttek a vállalatok online reklámra. A Magyar Reklámszövetség és a Carnation Research a hazai online médiatulajdonosok bevonásával készítette el a harmadik Online Reklámköltés Riportot, amely 50 hirdetési bevétellel rendelkezõ website adatait tartalmazza. Az elsõ negyedéves adatok alapján biztosra vehetõ, hogy a 2000-es évben az online reklámozás meg fogja haladni az 1 milliárd forintos értéket. A számítástechnikai, távközlési és internetes szektor költötte el a legtöbbet az interneten (67%). A további sorrend: pénzügyi szektor 14%, média 5,5%, állásközvetítõk 4,6%, autóipar 3,2%. A piac dinamikus növekedése mellett mintegy 16%-kal nõtt átlagosan az internetes hirdetés ára.
