Lecserélte 'repülős' szlogenjét a Microsoft
A Microsoft jövő héten indítja Windows XP oprendszerének kampányát "Megteheted" szlogennel, miután a szeptember 11-i események után kidobta a "Készülj a repülésre" mondatot. A hirdetés a Microsoft négy hónapig tartó, 200 millió dolláros költségvetésű sorozatának első darabja, amelytől sokan a PC-piac fellendülését várják. Az október 25-i megjelenés előtt 15-én lefut egy 15 másodperces kedvcsináló reklámspot, október 18-án pedig egy 30 és egy 60 másodperces darab, amelyek a Windows XP digitális zenei, videokonferenciás és videoszerkesztési képességeit mutatják be. A klipek zenei alásfestésének Madonna "Ray of Light" száma mellett döntött a szoftvercég. A tévéreklámokon kívül újsághirdetésekből, bannerekből és óriásplakátokból áll a kampány, október 25-én pedig nyitóbulit szerveznek New Yorkban.