Internet nélkül többszázezer Excite@Home felhasználó
Az AT&T már szombaton leállította az Excite@Home nagysebességű kábeltévés internethozzáférését mintegy 850 ezer előfizetőnél. A telefontársaság a felhasználók közel 10 százalékát tudta átiratni egy másik kábeles internetszolgáltatóhoz, a fennmaradó 90 százalékkal azonban nem tudott mit kezdeni. A csődbe jutott Excite@Home előfizetőinek ingyenes hagyományos vonali internetet biztosít az AT&T Broadband, ahol az emailcímek @home.com-ról @attbi.com-ra változnak. Szombaton általános kimaradások voltak az Excite@Home szolgáltatásában, de a többi kábelszolgáltatónál, így a Comcast és a Cox Communications rendszerében tovább üzemelt a szolgáltatás. A tárgyalások bejeztével a Charter Communications 450 ezer előfizetőjét saját, önálló Charter Pipeline szolgáltatására állítja át. A pénteki csődbírósági határozat nyomán a kábeltévéknek folytatniuk kell a tárgyalásokat az Excite@Home-al. A 4,1 millió előfizetővel rendelkező szolgáltató heti 6 millió dollárt veszít a kábeltévékkel kötött elavult szerződések miatt.