
Javuló Yahoo-eredmények
A Yahoo internetes portál csaknem megkéteszerezte forgalmát az idei első negyedévben, nyeresége pedig ugyanebben az időszakban közel megháromszorozódott. A Yahoo azon néhány dotcom-céghez tartozott, amelyek eddig is nyereségesek voltak, de most - a rendkívüli tényezőket figyelmen kívül hagyva - profitja 17,1 millió dollárról 63,3 millió dollárra emelkedett, meghaladva a korábbi várakozásokat. A portál árbevétele - köszönhetően 3565 hirdetőjének - az első három hónapban 228,4 millió dollárra emelkedett, az egy évvel korábbi 103,9 millióról. Egy másik - legalább ilyen fontos - mérce a portál nézettségét mutatja: naponta átlagosan a Yahoo 625 millió oldalát töltötték le márciusban, ami 34 százalékos emelkedés a decemberihez képest. A portál felhasználóinak száma 145 millióra becsülhető.
