Az összeesküvés-elméletek szerint George Lucas azért időzítette a Sandy hurrikán legrosszabb napjára cége eladásának bejelentését, hogy ne foglalkozzon vele annyit a sajtó és a közvélemény. Ha tényleg ez volt a szándéka a Star Wars hirtelen négymilliárd dollárral gazdagabbá vált atyjának, nagyon nem jött be a terv: napok óta azon csámcsog az internet, hogy vajon miért adta el a Lucasfilmet és filmjogait, jó üzlet volt-e, és mihez fog kezdeni a Star Warsszal a folytatás-trilógiát már be is jelentett új gazda, a Disney.
Az online folklór sem pihen, futószalagon érkeznek az új képek, amelyek vagy Star Wars-jeleneteket és szállóigéket disneysítenek, vagy Disney-filmeket starwarsosítanak, vagy George Lucast rugdossák, mert eladta a lelkét, és sok millió rajongó gyerekkorát rongyos pár milliárdért. Az egyelőre nem merült fel, hogy Disney-film többek között a Ponyvaregény és a Kill Bill is, és hogy az előzmény-trilógiánál rosszabb valószínűleg már úgysem történhet a Csillagok háborújánál más kezében se.
Az új gazda pedig csak önti az olajat a tűzre, és egy Darth Vader főszereplésével készült Disneyland-reklámfilmet tett ki a hivatalos Youtube-csatornájára (Star Wars-attrakciók egyébként eddig is voltak a Disney vidámparkjaiban).
Rovataink a Facebookon