Reklámarc lesz Grumpy Catből

2013.03.20. 09:22

Grumpy Cat, avagy polgári nevén Tardar Sauce, az internet leghíresebb macskája kilép az online underground köreiből, és hamarosan igazi mainstream sztár válik belőle. Az egyedi arcberendezése és legörbülő szája miatt híressé vált cica ugyanis a Friskies állateledel-gyártó következő reklámjának főszereplője lesz, a forgatás pár napja le is zajlott Texasban, ahová a sztármacska és gazdája repülővel, természetesen első osztályon érkezett. Hogy a Friskies-reklám mikor, hol, és milyen formában kerül majd a közönség elé, egyelőre rejtély, de a mémgyárosok máris rácsaptak a témára, így a Grumpy Cat-képek legújabb generációjának témája már jellemzően az, hogy a morcos macska a Friskiest is szívből utálja.

Grumpy Cat gazdája, az arizonai Tabatha Bundesen egyébként szép üzletet csinál online sztárrá lett házikedvence menedzseléséből, a hivatalos weboldalon szépen fogynak a macska jellegzetes képével díszített pólók, bögrék, poszterek és telefontokok (a sláger a 15 dolláros falinaptár, és a karácsonyi levélbélyeg 22-ért). A Friskies-reklámért állítólag életfogytig tartó macskakaját és ötszámjegyű összeget kapott, vagyis forintban mérve már biztosan milliomossá tette a barátságtalan arckifejezésű macska.