Call of Bodri: Modern Warfare
A Microsoft május közepén mutatta be az új Xbox játékkonzolt, és azzal együtt az idei év legnagyobb slágerének várt videojátékot, a Call of Duty-sorozat legújabb, Ghosts alcímű epizódját. A sorozat legutóbbi tagjai 10-20 milliós eladási eredményeket mutattak fel, így a siker szinte garantált az idei résznél is – és ez már önmagában elég ahhoz, hogy az online underground kultúrában közutálat tárgya legyen.
A bemutató ráadásul látványos magas labdákat adott a gúnyolódóknak: a fejlesztőcsapat szóvivője először arról beszélt, hogy az új játékkal nem akartak biztosra menni, hanem bátor újításokat vállaltak be, majd ezután két, elég fura példát mutatott. Az első az a mesterséges intelligencia volt, ami a játékban egy folyóba belegázoló katona elől élethű mozgással zavarja el a halakat, a másik pedig egy mellékszereplő a játékos irányította kommandóban: egy Colin nevű német juhászkutya, aki segít felderíteni a játékosra leselkedő veszélyeket.
Az online népművészet azonnal lecsapott szegény kutyára, és tucatszám születtek alternatív borítóképek a játékhoz. Az eredeti alcím és a kutyás csavar egy sor asszociációt indított el, a Szellemkutya című Forest Whitaker-filmtől a Nintendo népszerű Nintendogs című játékáig. A kutya természetesen rögtön fiktív Twitter-csatornát is kapott (bemutatkozás: utálom a macskákat és a Battlefieldet), aminek több tízezer követője van.
Rovataink a Facebookon