Psy, és a tavalyi év legnagyobb slágere, a mémmé vált, és kismillió feldolgozást megélt Gangnam style az istennek nem hajlandó kimenni a divatból. Miután magát a számot (nem kis mértékben a folytatás slágernek a Gentlemannek köszönhetően) már kevesebbet játsszák a rádiók, a hazájában óriási sztárnak számító Psy, becsületes nevén Park Jae-sang fejest ugrott a reklámiparba, és szinte válogatás nélkül adja mindenféle termékhez a nevét és a már unalomig ismert zenét.
Bár ezzel valószínűleg még többet keres, mint az iTunes-letöltésekkel és a YouTube-os reklámbevétellel, a dolog nem kicsit ironikus, hiszen a Gangnam style eredetileg éppen a pénzközpontú, hedonista szöuli aranyifjakat, és a rájuk kétségbeesetten hasonlítani próbáló prolikat figurázza ki. Emellett az egész jelenség elképesztően vicces is, ahogy ugyanazzal az arckifejezéssel és mozdulatokkal mindig mást reklámoz a sztár.
Ugyanennek nyugaton egyelőre semmi látható jele, az amerikai tévében a Super Bowl szünetében debütált pisztáciareklám óta nemigen látni hősünket a hirdetési blokkokban. Megmutatjuk a tíz legviccesebb és legmeghökkentőbb koreai Psy-reklámot a Buzzfeed összeállítása alapján.
Rovataink a Facebookon