Kim Kardashian az "arról híres, hogy híres" receptre készült celebek csúcspéldánya. Élő ember nem tudja, hogy hogyan, mikor és mitől lett híres, viszont valahogyan mégis termett neki saját tévés valóságshow-ja (három!), divatmárkája, több millió rajongója, és persze jó sok pénze. Kim és családja (ugyanis a nővérei is celebek, még ha nála alacsonyabb ligában játszanak is) menedzsmentje mérnöki precizitással adagolja a celebek médiamegjelenéseit és botrányait, hogy ne kopjon ki a köztudatból. Miután már megvolt a kiszivárgott szexvideó, a házasságkötés, a válás (többször is), a gyerekszülés, most jött el az az idő, hogy egy neves magazin címlapján szerepeljen, természetesen pucéron.
Az alany a nagyon exkluzív amerikai Paper életmódmagazin lett, ahová a francia sztárfényképész Jean-Paul Goude készítette a fotókat. Sok kreatív energiát mondjuk nem tett a projektbe, hanem előszedte a saját, 20-30 éve készült ikonikus fényképeit, és simán lemásolta róluk a beállításokat.
Akárhogy is, a magazin megjelent, a címlapon Kardashian pucér fenekével, és a "break the internet" (kb. "szétrobbantani az internetet") szalagcímmel, a celeb óriási online jelenlétére, rajongói és gyűlölői táborára, na meg persze a képek által a neten várhatóan keltett viharra utalva. Hát ez be is jött, csak éppen nem úgy, ahogy azt a Kardashian-menedzsment gondolta.
Az internet népének ugyanis kicsit sok volt Kardashian milliméterre kiszámított, mesterkélt magamutogatása, és nekiálltak mémet faragni az ikonikus seggből. És mi tagadás, valóban elég vicces, hogy alig kell rajta Photoshoppal dolgozni, és az máris beillik egy ló (pardon: kentaur!) alfelének. Vagy egy grillcsirke megfelelő részének. Esetleg Homer Simpson rajzfilm-arcának. Vagy egy gigantikus baracknak. Sőt, talán mindenki azzal járna a legjobban, ha Kim nyakán is a feneke ülne a feje helyett, az eredeti helyén viszont Bruce Willis fejéből lenne kettő. Ennek a költői képnek a további értelmezését a Kedves Olvasóra bízzuk.
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.
Rovataink a Facebookon