Átláthatóbb
Az összehasonlíthatóság mellett az átláthatóságot is kiemelt célként kezeli a Pannon, ennek érdekében például a Praktikum csomagoknál a hívási időszakok és hívásirányok által meghatározott, összetett korábbi tarifarendszert egy olyan váltja fel, amelyben csak a csúcsidejű és a csúcsidőn kívüli időszak, illetve a Pannon hálózatán belülre és azon kívülre irányuló hívások díjszabása különül el.
Király megjegyezte, hogy a mobiltelefon-piacon az utóbbi időben sokkal nagyobb horderejű árváltozások történtek, mint a Vodafone 1999-es megjelenése óta bármikor, ami abban nyilvánul meg, hogy a cégek egymást követő lépései közötti idő egyre rövidebb lett. Ez történt például, amikor a Vodafone piacra dobta a VitaMax Uno csomagját, amire napokon belül reagált a Pannon, majd pedig a Westel. Mindez pedig azért következik be, mert az egyes szolgáltatók lépései képesek felborítani a piaci egyensúlyt, a verseny ugyanis abba a fázisba érkezett, amikor a szolgáltatók egymástól vesznek el előfizetőket.