A Tesco telkó akar lenni
A Tesco egyébként nem először próbál betörni a távközlési piacra. A szupermarketekben már régóta meg lehet vásárolni más szolgáltatók kártyás telefonjait, idén januárban pedig bejelentették, hogy a Cable & Wireless vállalattal együttműködve saját vonalas előfizetések értékesítését tervezik. Tavaly a Tesco tárgyalásokat kezdeményezett a brit Orange mobilszolgáltatóval, de a megbeszélések eredménytelenek voltak.
Új fogyasztókat keresnek
Az mmO2 elismerte, hogy a Tesco Mobile névre keresztelt új vállalkozás sok előfizetőjét fogja elszippantani, ennek ellenére biztosak abban, hogy az új szolgáltatással sokkal több új ügyfelet szereznek, mint amennyit veszítenek. Peter Erskine, az mmO2 vezérigazgató a Financial Timesnak adott nyilatkozatában arra mutatott rá, hogy a közös vállalkozással új fogyasztói szegmenst tudnak majd elérni: "Ennek nem lesz különösebb hatása erre a költségvetési évre, ugyanakkor a jövőben pozitív haszon várható." A közös vállalkozásba mindkét cég nyolcmillió fontot fog beruházni az első két évben.