A Reveille produkciós céggel és a Brillstein Entertainmenttel összefogva egy olyan forgatókönyv nélküli sorozatot terveznek, amely a közösségi oldalra épül, és ezért folyamatosan várják majd a világ minden tájáról érkező rövid, 140 karakteres üzeneteket a felhasználóktól. A műsor, hasznosítva a Twitter nyújtotta lehetőségeket, a különböző hírességek nyomába küldené a részt vevő játékosokat interaktív, egyfajta versengésre ösztönző formában - tudatták hétfői közleményükben az ötlet kigondolói.
"A Twitter átalakítja az emberek közötti kommunikációt, különösen a hírességek és rajongóik kapcsolatait illetően" - magyarázta Howard T. Owens, a Reveille ügyvezető igazgatója, aki azt várja, hogy a műsor feltárja a Twitter lehetőségeit a televízióban.
A műsorról további részletek egyelőre nem ismertek. A Reveille produkciós cég olyan híres sorozatokat készített már, mint a Csúnya Betti vagy a Tudor-ház, a Brillstein pedig a Maffiózókat.
A San Franciscó-i székhely Twittert 2007-ben alapították, és a közösségi mikroblog az internet egyik leggyorsabban növekvő honlapja. A Nielsen piackutató cég egy minapi felmérése szerint 2008 februárjában még csak 475 ezer felhasználója volt, egy évvel később pedig 7 millió.