Pont egy évvel ezelőtt indult a T-Online IPTV szolgáltatásának tesztje, és azóta a cég háromezer ügyfelet cserkészett be. Az elhíresült "apa kezdődik" reklámspot nagyon szűk réteget ösztökélt vásárlásra, vallotta be netszolgáltató a keddi sajtótájékoztatón ezért nagyobb energiát fektettek a szolgáltatás megismertetésére. A céget egyébként igencsak meglepte, hogy nem a fiatal városi értelmiségiek érdeklődtek leginkább az IPTV iránt, hanem az idősebb generáció.
A vártnál lassabb növekedést többek között azzal magyarázza a T-Online, hogy Magyarországon nagyon sokan használnak kábeltévét, ezért nehéz volt bevezetni a nem szokványos terméket. Az IPTV azokban az országokban volt igazán nagy durranás, amelyekben nem elterjedtek a fizetős tévészolgáltatások, a kábel és a műhold.
Nem mindenkinek
Most úgy érzi a T-Online, hogy kezd beindulni az üzlet, mert hetente több százen rendelik meg a szolgáltatást, és ennek megfelelően a várakozásaik is nagyobbak: becsléseik szerint év végére tízezer fölé nő az előfizetők száma. A T-Home tévé jelenleg harminchárom városban, a telefonvonalak felén elérhető.
A keddi sajtótájékoztatón a Magyar Telekom csoporthoz tartozó netszolgáltató sajnálját fejezte ki amiatt, hogy az IPTV piacán nincs igazán verseny, mert a verseny segítené a szolgáltatások fejlődését. Ugyanakkor az is elhangzott, hogy komoly versenytársnak tekintik a kábeltévés cégeket, tehát szerintük nincs monopolisztikus helyzet, bármennyire is előnyös lenne az.