Ha egy adott terméknévre keresünk, a találatokat tovább szűkíthetjük például gyártó vagy márka szerint. De lehetőség van az árak vagy témahűség szerinti keresésre is.
A jelenleg tesztverzióban elérhető Windows Live-ot a várakozások szerint a nyáron véglegesítik, s ezzel minden valószínűség szerint a Microsoft lecseréli eddigi hivatalos keresőjét (MSN.com) a Live.com-ra. Bár az MSN.com sem szűnik meg, a keresési találatok a Live-ról jönnek majd.
Az MSN jelenleg - messze lemaradva - a Yahoo és a Google után csak a harmadik legnagyobb amerikai keresőmotor. Nem meglepő tehát, hogy a Microsoft nem csak keresője fejlesztésével, de egyéb szolgáltatások beindításával is törekszik piaci részesedésének növelésére.
AdSense-re AdCenter a válasz
Nemrégiben indították el az adCentert, mely a releváns találati oldalakhoz passzintja a hirdetői linkeket. Ez a hirdetési rendszer kísértetiesen hasonlít a nagy rivális Google kifejezetten sikeres hirdetési megoldásaira (AdSense, AdWords).
A Microsoftnak azért saját ötletei is vannak. A USA Today szerint olyan fejlesztésen dolgoznak, melynek segítségével a netező egy híresség ruhadarabjára klikkelve eljuthat azokra az oldalakra, ahol megvásárolható az adott termék. Egy másik projekt kifejezetten a hirdetők kedvét keresi: a Microsoft szakemberei olyan megoldást szeretnének fejleszteni, melynek segítségével sokkal kiterjedtebb demográfiai adatokkal tudnának szolgálni a potenciális online hirdetőknek.
Az optimizmus mindenesetre megvan: a Microsoft egyik termékmenedzsere szerint csecsemőkorában jár az internetes keresés, és nagyon sok ötletük van még, melyek a felhasználók és a hirdetők érdekeit is szolgálják.