Az utazási piac internetes fejlődése továbbra is töretlen Magyarországon. Belföldi és külföldi utazások megszervezését egyre inkább az interneten keresztül szervezik az emberek. A C-Travel.hu adatai szerint az elmúlt évben az oldalon átmenő ajánlatkérések száma közel 60 százalékkal emelkedett. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az utazók az interneten ismerik meg a célállomásoknak kiválasztott országot, várost vagy adott esetben szállodát.
Saját élmény
A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az utazási irodák kínálatai mellett megjelentek olyan web2-es szolgáltatások, ahol a felhasználók olvashatnak utazási élményekről, képeket, videókat nézhetnek az adott szállodáról, régióról. A böngészők értékelik a szállodák szolgáltatásait, a kiszolgálást, az összbenyomást. A hazai piacon elsőként az Ongo.hu közösségépítő oldal kínál ilyesmit látogatóinak.
Ongo.hu-ra – regisztráció után – bárki feltöltheti fényképeit, videóit, leírhatja utazási élményeit, a meglátogatott szállodát értékelheti.
Információk tölthetők fel városról, országról, így az oldalt felkereső valódi élmények alapján tudják eldönteni, hogy érdemes-e az adott szállodát vagy desztinációt választani.
A látogatók megnézhetik az adott város legfrissebb időjárás adatait. Olvashatnak a megközelíthetőségről, városok, országok történelméről.