Január végén megírtuk, hogy a Pannon GSM februárban új nevet vesz fel, a mobilszolgáltató azonban semmit sem árult el a várható változásokról. Most már hiába titkolóznak, ugyanis norvég anyacégük, a Telenor egy sajtóközleményben megírta: leányvállalatai egységes megjelenést kapnak, ugyanúgy, mint a konkurens Vodafone és T-Mobile. A cégcsoport abban reménykedik, hogy ezzel a lépéssel javíthatja versenyképességét a nemzetközi piacon.
Első körben a dániai Sonofon és Cybercity, valamint a magyar Pannon GSM veszi fel az új arculatot, de mindhárom cég megtarthatja erősnek ítélt márkanevét. Valószínűleg a GSM betűszót elhagyja a magyar társaság, legalábbis erre utal, hogy a napokban sikeresen bejegyezte a pannon.hu doménnevet.
Az új márkaidentitás bevezetését azzal magyarázza a Telenor, hogy az elmúlt időszakban jelentős nemzetközi céggé nőtte ki magát, külföldi előfizetőinek száma gyorsan nő, és alkalmazottainak több mint a fele Norvégia határain kívül dolgozik. Az új logó a Telenor épületein, autóin, boltjain és weboldalain is megjelenik majd.
Telefonos érdeklődésünkre a Pannon GSM sajtóirodája csak annyit közölt, hogy délután kiadnak egy sajtóközleményt.