![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Ebben a formában megszűnt a Musical.ly
A főleg tinédzserek körében népszerű Musical.ly nevű appot mostantól máshogy kell hívni. Az új név a TikTok, ami az appot tavaly novemberben felvásárló kínai cég, a ByteDance egy létező szolgáltatása volt, de most összegyurmázták a kettőt, írja a Verge.
A lényeg ugyanaz maradt, ezzel is 15 másodperces videókat lehet készíteni, de a Musical.ly felhasználók (akiket egyébként a magyar tinik is musereknek neveznek) mostantól a TikTok felületét fogják használni. Az utóbbi egyébként Douyin néven Kínában nagyon népszerű, egy amerikai piackutatás szerint a világ második legtöbbet letöltött iOS appja volt 2018 első negyedévében, nagyjából 100 millió aktív felhasználója van havonta.
![063 1009273972](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2066/20667/206678/20667890_b079375d3aabede10fd991e71915d593_wm.jpg)
A Musical.ly egy szintén bődületesen népszerű dolog, aminek annyi a lényege, hogy bárki 15 másodperces videókat tud készíteni, ahogy zenére tátog vagy táncol. A Verge szerint kérdés, hogy egy ennyire erős rajongói táborral rendelkező appnak mennyire fog jót tenni az, hogy valamennyire megváltozik, akár névben, akár felületben. A tábor pedig tényleg hatalmas, érdemes visszaemlékezni erre az idei magyar musertalálkozóra, amit a tömeg miatt le kellett fújni.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)