Fennakadások voltak a Telekom szolgáltatásában
A 24.hu szerint ma délelőtt 10 órától többen is jelezték a Telekomnál, hogy Budapesten nem tudtak telefonálni. Lapunkat is több olvasó értesítette a szolgáltatás kimaradásáról.
Minthogy azonban a mobilbeszélgetés-, illetve a mobilinternet-szolgáltatás nem minden telekomos felhasználónál halt le, csak részleges kimaradásról lehet szó. Budapest mellett Szegedről is jelentettek problémákat.
Később a Telekom az alábbi közleményt tette fel a Facebookra a történtekről:
A 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó ügyfeleink jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak, szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmeneti megoldás: a készülék átállítása repülő üzemmódba, majd vissza. Köszönjük a türelmet!
Frissítés: Délután fél öt után nem sokkal közleményt adott ki a Telekom arról, hogy helyreállt a szolgáltatás. "A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze kb. 10-15%-át érintette. A szakemberek azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt. A kellemetlenségért az érintett ügyfeleink elnézését kérjük!" - áll a közleményben.
(Borítókép: Kirsten Neumann / Getty Images)