Hiába a botrányok, a Facebook továbbra is izzadja a pénzt
A vártnál nagyobb lett a Facebook bevétele és nyeresége a harmadik negyedévben – írja az MTI.
A cég bevétele éves szinten 29 százalékkal, 17,65 milliárd dollárra (5,2 billió forintra) emelkedett, miközben szakértők csak 17,35 milliárd dollárt vártak. A reklámokból származó bevétel 28 százalékkal, 17,38 milliárd dollárra bővült.
A negyedéves adózott eredmény 19 százalékkal, 6,09 milliárd dollárra (1,8 billió forintra) emelkedett az egy évvel korábbi 5,14 milliárd dollárról. A részvényarányos nyereség 1,76 dollárról 2,12 dollárra nőtt. Szakértők alacsonyabb, 1,91 dollár részvényarányos nyereséget vártak a negyedévre.
A harmadik negyedévben a Facebook napi átlagfelhasználóinak száma 1,62 milliárdra emelkedett a negyedévvel korábbi 1,59 milliárdról.
Úgy tűnik, a cég pénzügyi eredményét továbbra sem viselik meg különösebben se az adatvédelmi bírságok, se a politikai hirdetésekkel kapcsolatos kritikák, se az rájuk (és más nagy techcégekre) nehezedő egyre nagyobb szabályozói nyomás sem.