Nem elég a földrengés, még a telefonját is korlátozta a szolgáltató
Olvasónk egy kiállításra utazott Tiranába, amikor az albán fővárosban megremegett a föld, és beszámolója szerint gyorsan az utcára futottak az éjszaka közepén, hogy biztonságban legyenek.
Aztán reggel 9-kor azzal hívta fel őt a Vodafone ügyfélszolgálata , hogy a Red Infinity díjcsomaggal akkora összeghatárt lépett át, hogy amint véget ér a telefonhívás, rögtön korlátozni fogják a szolgáltatását. Egészen addig, amíg az addigra felhalmozódott tartozásából be nem fizet húszezer forintot hóközi utalással.
Mint olvasónk elmondta, tartozása napi világjegyekből jött össze, ami egyébként a Vodafone egyik népszerű terméke, és pont arra való, hogy az uniós roamingzónán kívül ne szálljanak el még drámaibb módon a kiadások.
Bár mondta az ügyfél, hogy folyamatosak az utórengések, és nem ez a legalkalmasabb időpont a szolgáltatás korlátozására, az ügyintéző
az üzletszabályzatra hivatkozva kikapcsolta a telefont.
Ez a lépés igencsak meglepett minket a Vodafone-tól, hiszen a szolgáltató
- a Red csomagok ügyfeleinek apró, ám tök fölösleges ajándékokkal kedveskedik a születésnapjukon, sőt,
- mobil bázisállomást küld magyar távközlési szakértőkkel a világ túlsó felére katasztrófahelyzetben.
Magyarok építik újra a viharvert karibi mobilhálózatot
Hazai fejlesztés a hátizsákban hordozható mobiltechnika, az alakulatunk már úton van.
Kérdésünkre a Vodafone elmondta, hogy mélyen együtt érez a földrengés áldozataival, és a gyászolóknak részvétét fejezi ki.
Az érintett országban roamingoló ügyfeleink november 26-28. közötti forgalmát egyedi elbírálás alapján jóváírjuk
– mondta Suba János, a Vodafone kommunikációs igazgatója.
Ilyenkor általában azért szükséges az egyedi elbírálás, mert viszonylag nagy a földrengés sújtotta terület, több országról van szó, de sok olyan roamingoló ügyfél lehet ezekben az országokban, akik egyáltalán nincsenek a katasztrófa közelében.
„A reggeli óránkban az előfizetőnket az ilyenkor szokásos keretátlépés miatti normál eljárás szerint korlátoztuk” – mondta Suba János. „Amint értesültünk az albániai földrengéstől, az ügyfél telefonját visszakapcsoltuk”. Ezzel párhuzamosan az olvasó is rendezte a korábbról fennálló tartozását.
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.