Az M61-es sorozatú, „Nohab” néven ismert dízel-villamos mozdonyról is elkészítette imázsvideóját a MÁV. A Vasparipák című sorozatban a magyar vasúttörténet ikonikus járműveit mutatja be a társaság.
A Nohab ezek között is az egyik legkultikusabbnak számít különleges, „buldogorrú” megjelenésével. A lekerekített, gömbölyded, előrehúzott orr felett magasan helyezkedik el a vezetőállás kettéosztott ablaka. Formája az 1930-as évek áramvonalas gőzmozdonyaitól és a korszak repülőgépeitől származtatható.
Az 1960-as években a KGST-országokon belül igen különlegesnek számított, hogy a MÁV Svédországból is vásárolt mozdonyokat. A választás egyebek között a mozdony technikai kiforrottsága és kevesebb karbantartást igénylő szerkezeti felépítése miatt esett erre a gyártmányra, mely kiforrott és megbízható konstrukciónak bizonyult az évek alatt.
A húsz vásárolt mozdonyból hat ma is üzemképes. Pályafutásuk alatt a hazai vasúttörténet legendás járgányaivá váltak.
A Vasparipák sorozat újabb részeként már megtekinthető az imázsvideó az M62-es sorozatú, „Szergej” néven ismert dízelmozdonyról is, amely a MÁV részére legnagyobb darabszámban szállított, fővonali dízel-villamos mozdony. Beszerzésének előzményeihez hozzátartozik az is, hogy a svédektől vásárolt húsz Nohab a szovjetek nemtetszését váltotta ki.