Vodafone-osként ne akarjon még mobilos ügyeket intézni
Július elején jelezte a Vodafone, hogy július közepétől a hónap végéig fokozatosan több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd.
A tervek szerint a mobilos ügyintézési folyamatok július 24-től 28-ig öt napon át nem működtek volna, illetve július 29-ig tervezték szüneteltetni online és az üzletekben is az új készülékek és szolgáltatások vásárlását, a garanciális ügyintézést, az egyenlegfeltöltést és a számlák rendezését.
Olvasói jelzés és saját tapasztalat alapján a Vodafone rendszere továbbra sem állt helyre, a weboldalon mobilos ügyfélként nincs lehetőség semmilyen ügyintézésre, bejelentkezésre sem, csak otthoni szolgáltatások kapcsán intézkedhetnek az előfizetők.
A szolgáltató ügyfélszolgálata szerint a mobilos ügyfeleknek leghamarabb július 31-ig kell várniuk, hogy helyreálljon a felület. A Vodafone weboldala azt írja, július 30-ig tartanak majd az átállás munkái, így addig online nem lehetséges az ügyintézés. A cég közölte, hogy személyesen a boltjaikban már működik az ügyfélfogadás, így bárkinek elintézni való feladata van, az a boltokban megoldhatja.
Megkerestük a Vodafone-t, tájékoztatásul a szolgáltató közölte, a mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálását sikeresen megújították a tervezett időintervallumban, július 24–28. között, de a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt a technikai csapat még 48 órán át folytatja a munkát. Az ügyfelek türelmét és megértését kérik.