Már ételt is lehet rendelni a TikTokon
A Bloomberg információi szerint háromszáz étteremmel kötött a VDC és a TikTok szerződést az Egyesült Államokban, 2022 végére pedig ezerre bővítenék a résztvevők számát, akiktől a videós appon éppen trendi ételeket lehet házhoz rendelni. Csak kiszállítás lesz, egy étterembe betérve nem mutathatják fel a vendégek a mobiljukat, hogy „Na, ezt kérem!”, mivel nem is a résztvevő éttermek személyzete készíti majd el az ételeket.
A VDC közleménye alapján a Verge azt írja, a szolgáltatás a partner éttermek konyháját és felszerelését használja majd, de saját csapattal, akik speciális képzést kapnak, és receptkönyvükben kizárólag a TikTokon éppen trendi ételek lesznek. A menü negyedévente változik majd a platformon, a virális tartalomhoz igazodva.
A 2021-es Google keresési listán első helyen található sült feta tészta, mely a TikTokon lett világhírű, egyértelműen rajta lesz a szolgáltatás indításakor a menün. A receptvideók eredeti készítői és feltöltői részesedést kapnak majd a bevételekből, ígéri a cég.
A VDC-nek volt már korábban hasonló projektje a MrBeast Burgerrel. 2020-ban a YouTube videókból ismert MrBeast közreműködésével több mint egymillió hamburgert értékesített a cég az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Kanadában, a TikTok Kitchen esetén is használni tervezett módszerrel.