Egyre több hibajelentés érkezik a Vodafone miatt a Downdetector szerint. Sokan már reggel hét óra óta nem tudnak használni egyes szolgáltatásokat.
A Vodafone ügyfélszolgálatára betelefonálva még az ügyintéző kapcsolása előtt tájékoztat egy női hang arról, hogy a hibát már észlelték.
A Vodafone TV Mediabox működésében fennakadást tapasztalhat. Amennyiben a »nincs előfizetése a csatornán« hibaüzenetet tapasztalja, kérjük, végezze el a Mediabox alaphelyzetbe állítását
– mondja a női hang, amely azt is részletesen elmagyarázza, hogyan oldható meg a probléma.
Mutatjuk a megoldást!
A Vodafone szerkesztőségünkhöz egy közleményt is eljuttatott a problémával kapcsolatban. Mint írják, a Vodafone TV Mediaboxok működésében egyes ügyfelek fennakadást tapasztalhatnak, ennek központi megoldásán a szolgáltató munkatársai nagy erőkkel dolgoznak.
A vállalat hozzátette: pár egyszerű lépésben megoldható a boxok alapbeállításra állítása, amely helyreállítja a működést. Ennek lépései a következők:
- kapcsolják be a készüléket,
- nyomják meg a távirányítón MENÜ/HÁZIKÓ gombot,
- válasszák ki a „Beállítások” menüpontot (fogaskerék jelzés a menüben),
- válasszák ki a „Vodafone Mediabox Beállítások” menüpontot,
- válasszák ki az „Alaphelyzetbe állítás” menüpontot, itt írják be a PIN-kódot (alapértelmezetten 0000),
- ezt követően várják meg, amíg a készülék csatornakeresése lefut.
A Vodafone az okozott kellemetlenségért az ügyfelek elnézését és türelmét kéri – tették hozzá.
(Borítókép: Leon Neal / Getty Images)