- Tech-Tudomány
- Totalcar
- totalcar
- totalcar híradó
- átverés
- roncsautó
- totálkár
- opel
- astra
- ford
- mustang
- mach-e
- porsche
- macan
- toyota
- yamaha
- hidrogénhajtás
Totálkáros volt, most kitűnő állapotúként keres gazdát egy Astra, és itt a Mustang, ami a villamos rokona
További Totalcar cikkek
Lelepleztünk egy csalást: romjaiból újjáépített, de most kitűnő állapotúként hirdetett Opel Astrára bukkantunk. Maga a balesetező tulajdonos is óva int mindenkit attól, hogy megvegye, pedig majdnem annyiba kerül, mint nemrég egy vadonatúj. A hasonló átverésektől kis szerencsével megmenthetnek minket a kártörténet-lekérdezős szolgáltatások, mint mondjuk a TotálKár:
A modern autókban rengeteg segédlet dolgozik azért, hogy ne tudjunk túl nagy marhaságot csinálni. Például felborulni. De sajnos így is előfordulhat, hogy sikerül, ezért utánajártunk annak, mit kell tenni, ha a kerekek már az égnek állnak:
Mi az: nagy, sárga, és fáj, ha a szemedbe megy? Ezúttal nem a villamos, hanem a Ford Mustang Mach-E, az autó, amely rendes Mustangnak akar látszani, de nem igazán simogatja a látóidegeinket:
Kissé fura ezt leírni, de ma, 2022-ben a megannyi legendás és zseniális sportkocsiról ismert Porsche legnépszerűbb modellje egy hobbiterepjáró. A Macanról van szó, amely persze a maga nemében bitang jó autó, de mégsem az a klasszikus sportautó, amiben a német márka annyira klassz. Ha viszont már így alakult, lehúznak róla egy újabb bőrt:
Egészen bámulatos már az is, ahogy kinéz a Toyota és a Yamaha közös, hidrogénhajtású V8-as motorja. Azt még nem tudni, mibe fogják beépíteni, de simán elnézegetnénk műtárgyként a nappaliban:
Stuttgartban jártunk, hogy megnézzük, hogyan tud fenntartható és élhető maradni egy akkora város, amelynek 600 ezer lakosa van, agglomerációjával együtt meg csaknem egyharmad-magyarországnyi. És akkor még a látnivalók által bevonzott turistákról nem is beszéltünk:
Napi őstehetség című rovatunkban pedig itt a véletlenül sem követendő példája annak, hogyan kell ráállni egy szerelőaknára, aztán még tovább tetézni a bajt:
(Borítókép: Csepreghy Dániel / Totalcar)