![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Hová tűntek az olcsó autók?
![IMG 0691](https://kep.index.hu/1/0/4273/42732/427328/42732886_b0a475d80a9bdf1310d49122df879f77_wm.jpg)
26,8 millió forint. Rengeteg pénz. Kijön belőle egy budapesti garzon vagy családi ház egy vidéki kistelepülésen. Esetleg a Volkswagen Arteon R, szépen felextrázva. Kívülről gyönyörű, de ilyen árért már hadd legyen egy kis hiányérzetünk is:
A Volkswagen szó ugyebár népautót jelent, és ezzel a meghatározással nyilván köszönőviszonyban sincs az Arteon ára. Ott van azonban a konszern másik márkája, a Skoda, amely a piac egyik legjobb ajánlatát tette oda a Fabia képében:
Új KRESZ-t vezettek be a britek év elején, amellyel kapcsolatban elég sok vita alakult ki. Nem csoda, hiszen alapjaiban átírta a közlekedés hierarchiáját. Kell még idő, hogy rend legyen az utakon:
Elképesztő összeget, 40 milliárd dollárt költ villanyautó-fejlesztésre a Honda. A japánok ezzel egyértelműen jelezték, hogy nem a sor végén kívánnak kullogni, hanem az élen járnának a területen. 2040-re a teljes benzinmentesség a cél:
Újabb hátborzongató felvételt közölt a Magyar Közút. Ezúttal egy tolató kamionba csattant bele hátulról egy másik, amelynek sofőrje nem észlelte időben a szabálytalankodó kollégát. Kilenc órán át tartott a pályazár:
(Borítókép: Jakusovszky Kristóf / Totalcar)
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)