Drágult a taxizás, de tényleg erre volt szükség?
Hétfőtől drágult a taxizás Budapesten, ami ha nem is kellemes, de úgy fest, szükséges lépés volt. Utánajártunk az okoknak, és arra a kérdésre is kerestük a választ, hogy ez vajon megoldja-e a fennálló problémákat:
Aligha vágná földhöz az új taxitarifa azokat, akik megengedhetnek maguknak egy BMW X4 M-et, de talán pont ők nem is nagyon fognak fuvart rendelni. Íme az autó, amelynek a puszta létezése egy nagy, magasba tartott középső ujj a túlszabályozott világ felé:
Időről időre itthon is kaphatnak valamilyen támogatást azok, akik elektromos autóra váltanának. Más országokban is működik hasonló rendszer, még ha másképp is. A norvégok például meglehet, túl is tolták az egészet:
Legyen az elektromos vagy hagyományos, belső égésű motorral hajtott új autó, a szállítást valahogy meg kell oldani. Cikkünkben azt mutatjuk be, milyen nehézségek és buktatók merülnek fel, és végül hogyan jut a megrendelőhöz a jármű:
Neue Klasse nevű villanyautó-platformjára az évtized közepén épít először autót a BMW. Számunkra azért is lehet fontos mindez, mert ilyen modellek készülhetnek a debreceni gyárban:
(Borítókép: Guld Péter / Totalcar; címlapkép: Balló Marci / Totalcar )