Gumik nélkül, a felnin ment a Volkswagennel Budapesten
Nem csak különmodellel ünnepelt, teljesen önálló új modellt fejleszthetett ötvenedik születésnapjára a BMW sportrészlege. Cikkünkben ezen fintorgunk egy kicsit, ugyanis úgy fest, nem éltek a lehetőséggel, legalábbis nem annyira, mint amit a múltjuk alapján várni lehetett volna.
Létezik, hogy egy 27 éves Toyota teljesen rozsdamentes legyen, keveset futott és gyönyörű állapotú? És hogy ezt egy 16 éves magyar srác fogja ki magának – némi segítséggel – első autó gyanánt?
Hatalmas buli volt az idei első Parkoló Parádé. A tuning volt a főszereplő, a Mesterkurzus előadása is ehhez kapcsolódott. Viszont most nem tuti tippeket próbáltunk adni, hanem a legnagyobb és legjellemzőbb melléfogásokra mutattunk rá. Apropó, hamarosan megint Parkoló Parádé, gyertek 19-én a Hungexpóra!
Prius-riválisnak szánták, végül azonban a sima hibrid mellett lett belőle plug-in, sőt tisztán elektromos is. Ez az első Hyundai Ioniq, amelyet most készülnek nyugdíjazni a dél-koreaiak.
Végül egy eset, amire nincs magyarázat. Az autógumit nyilván nem viccből találták fel, és nem, egyáltalán nem az a lényege, hogy a gyártók megszedjék magukat. Nem véletlenül olyan fontos kérdés, milyet válasszunk, de ez a budapesti volkswagenes nem törődött ilyesmivel.
(Borítókép: Balló Marci/Totalcar)