Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA megkérdezett nethasználók 80 százaléka végez valamilyen csoportos tevékenységet, míg a netet nem használóknál ugyanez az arány csak 56 százalék. A kutatásból kiderült, hogy a csoportok legkedveltebb online eszköze a Facebook, melyet a megkérdezettek 62 százaléka használ, a Twittert pedig csak 12 százalékuk veszi igénybe. Azok közül a válaszadók közül, akik valamilyen csoportban is aktívak, 48 százaléknak van Facebook oldala, 30 százalék vezet blogot, és 16 százalék kommunikál Twitteren.
A kutatás során megállapították, hogy az internethasználó felnőttek sokkal aktívabb tagjai csoportjaiknak, mint a többi felnőtt, és büszkébbek is tevékenységükre.
A Pew felmérése azt is kimutatta, hogy az internet- és mobiltelefonfelhasználók egy kicsivel többet járnak templomba, vagy vesznek részt spirituális dolgokban, mint azok, akik nem élnek digitális életet.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM