Marketingterv Pécsnek. Rengeteg remek ötlet, amellyel "felfrissítenék a város megfakult imázsát"
Tisza cipő pécsi mintákkal? Dzsámis stencil más magyar városokban? Pécsi kocsmák országos hálózata cirfandlival és a városra utaló belső dizájnnal? Fesztiválszervező játék a neten? Néhány ízelítő három pécsi egyetemista - Berke Sabine, Kocsis Eszter Tilda és Tóbi István - ötletparádéjából, amit egy komplett pécsi városmarketing koncepcióba csomagoltak.
Volt ugye egy remek városmarketing-verseny a miskolci Marketingintézet és a Váti koprodukciójában (amelyről már leírtam korábban, hogy mennyi jó ötletet halmoztak fel a résztvevők) és megígértem, hogy a legjobb pályaműveket egyesével is bemutatom.
A jászberényi ökováros koncepció alaposan megosztotta az olvasókat, pedig nekem nagyon tetszett az ötlet, amit röviden a "jász vagyok, tehát zöld vagyok" mondatba lehetne zsúfolni. (Mindenesetre az azért őket igazolja, hogy az elmúlt hetekben közös munkát kezdtek az önkormányzattal.)
Ami a fent beágyazott prezentációban látható, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának csapata, a Tükék produkciója, amivel egyébként harmadik helyezést értek el. Ha valakit csak a konkrétumok érdekelnek, akkor is érdemes végigkattintgatnia a prezentációt, mert hihetetlenül sok kézzel fogható ötlet, remekül megvalósított képanyag van benne, szóval hajrá!
Megelőlegezendő a felesleges kommenteket, szeretném itt is tisztázni: nem egy sok millióból szakértett marketingkoncepcióról van szó, hanem egy főiskolásoknak-egyetemistáknak hirdetett versenyről. Ettől függetlenül az élőben előadott prezentáció mellé részletes pénzügyi, megvalósíthatósági stb. tervet is kellett tenni.
Rovataink a Facebookon