Ahhoz képest, hogy a logóért egy "Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft." elnevezésű szervezet felel, nem is olyan rossz. Csak egyszerűen unalmas és jellegtelen. Lehet, hogy bennem van a hiba, mert a régi arculatért sem tudtam lelkesedni.
Hivatalosan az emblémában a Duna mint kék szalag jelenik meg, amely a „rajta áthaladó hidak” mentén hajtva egy B betűt formál. (Az idézőjelet nem én tettem bele, hanem ők. Szerint érezték, hogy ez a leggyengébb pontja az egésznek.) Ja és az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint egy szívet is!
De a kék szalag legalább pozitív üzenetet hordoz. Általában az első helyet jelenti a versenyeken, illetve a harcot olyan csúnya dolgok ellen, mint amilyen a prosztatarák, a dohányzás vagy az internetes szólásszabadság elnyomása.
Mondjuk Budapest esetében leginkább a Krónikus Kimerültség-szindróma (CFS) elleni harc jelképeként említhető meg a kék szalag. Remélem, sikerül legyűrnünk!
Rovataink a Facebookon