Durva nyúlás a Budapest-reklámfilm? Az eredeti szpot alkotója elnéző a kollégával szemben
Többen is jeleztétek, hogy az új Budapest-logó hány más emblémára hajaz. Szerintem nem olyan tragikusak ezek a párhuzamok, hiszen a B betű és a szív párhuzama adja magát - sok embernek eszébe juthat. (Itt egy nagy merítés a hg.hu cikkében, meg egy szappanoperás ráadás egy olvasónktól.) Szóval mindezek lehetnek véletlenek. De ami az új arculathoz tartozó reklámfilmet illeti, egészen durva nyúlásnak tűnik (felül a budapesti, alul az MTV-s szpot képei).
Ugyanakkor @netremete, aki az egyik alkotója volt tévés arculatnak, elnézőbb. Mint twitelte:
@urbanistablog Had feltételezzem a kollégáról, hogy véletlen. Nekem is mutattak már "tükröt", amit még nem is láttam... Tudatalatt valami...
— Netremete (@Netremete) February 29, 2012
Rovataink a Facebookon