Michelisz a mezőny közepén
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Körönként öt másodperccel gyorsultak a kocsik a WTCC-ben, de az újonc Citroen és Loeb mindenkit lenyomhat.
Ha a veszélyes külsőn nem is, a fura hangzású néven változtatnak a japánok. Az új modell a Jazz terepjárósabb változata lesz.
A Honda gyári tuningrészlege nem bízza a véletlenre: a Shinden San a világ egyik legkeményebb versenyére készült.
Olyan olcsón, mint a Jazz, más autó nem ad ennyit. De melyik legyen, a régi vagy az új?
Lehet, hogy Forest Gump nem tartaná jó mókának a MeanMovert, hisz mindig lefújná a sapkáját a menetszél, a Guinessnek viszont megfelelt.
Drón hozza az elemeket, a két ügyes és szorgalmas időmilliomos pedig nekilát, hogy összerakjon egy Jazzt az építőkészletből. Sikerülhet nekik?
Kedvezőbb fogyasztást és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást érhetünk el a jelzőlámpákat figyelő rendszerrel.
Első ránézésre akár a denevéremberé is lehetne, a Honda azonban sorozatgyártásra szánja a Vultust.
Nem triviális, hogy ekkora lökettérfogattal nem csak szánalmas majmolását kapjuk a csopperezés műjafának. Megbízhatóságban bizonyíthat a Shadow, de milyen vezetni?
Úgy gondoltuk, hogy milyen sokat írunk majd az új NSX-ről vagy a Type R-ről...
Ez ugyan még nem éppen az utcai változat, de a versenyidomok mögött már ott van az utód is. A látványa sem akármilyen, de a hangja még meggyőzőbb.
Amikor azt hiszed, már mindent láttál, mindig van, aki rátesz még egy lapáttal. Célegyenesben a Ducati V8?
Az Insight és a CR-Z sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mindkettőt kivonják Európából.
Azt hiszem, azért van egy apró kis különbség köztük: például a CBF 250-et nem kell annyit szerelni.
Már márciusban kiállítják a turbós sport-Hondát, de a várakozásnak ezzel még nincs vége.
Használt benzines vagy dízel japánt? Vagy LPG-set? Esetleg új Skoda Rapidot? Melyik éri meg a legjobban?
20 év után idén szakítanak. Úgy tűnik, nem szépen.
Minek főszponzor, ha Dáriusz kincsével jön a Honda?
Ez itt az izgalmas H design legújabb megjelenési formája. Elég megdöbbentő.
A húsz éve halott bajnok nem csak a fejlesztésben vett részt, de használt is egy Honda NSX-et, amely most új gazdát keres.
Elmaradt a meglepetés, a KTM-ek egyeduralmát idén sem tudták megdönteni.
A világ legrosszabb fényképeiről is rengeteg érdekes információ olvasható le. Elárulta magát a robbantó?
A Honda kétliteres fogyasztással és könnyű kezelhetőséggel csábítgatja az ingázókat.
A Honda a számára elérhető legjobb műszaki megoldásokat építette ebbe az autóba, és még pofás is. Vajon elég lesz?
Pihenőnap a Dakaron. Coma vezet, a címvédő csak tizenegyedik. A verseny áldozatokat is követelt.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.
Idén 174 motoros áll rajthoz az embert próbáló terepversenyen – ma délután nekivágnak.
Mindjárt ötven éves, tízezret pörög, és olyan sporkocsi-hangja van, hogy akkor is feláll a hátadon a szőr, ha frissen epiláltattad.
Egy kis technikai összefoglaló, csak úgy Onedin családosan: feleségemmel, Katival együtt tettük le a nagymotoros vizsgát még valamikor 1998-ban.
A 2014-es WTCC-s Civic hiperagresszív.
Ilyet utoljára a Volvótól láttunk: a japánok a Civic Tourerrel igyekeznek újabb bajnoki címeket gyűjteni.
Azt azért nem, de a tervezők mintha helyrerántották volna a japán Dacia-rivális arányait.
A szuper-áramvonalas FCEV a gyáriak szerint igenis valóságos jövőkép a márka számára.
Divatos kategóriába lép be a japán gyártó, de a tervezők megint túl nagyot akartak alkotni.
Nem csak a Civicbe kerül turbós motor, de lassanként minden más benzines Honda modellbe is.
A következő modellév legrondább és legszebb modelljének bemutatása után is maradt még újdonság.
Akik eddig aggódtak volna, hogy a jelenlegi Civicből talán nem készít sportos változatot a japán gyár, most megnyugodhatnak. Nagyon is sportos lett a Type-R.
A milánói szalon megnyitója előtt hét kiállító robogóit szállították el, a Hondát is koppintották.
A gyáriak szerint mindenképp, bár a típus legnagyobb hibája egyelőre megmarad.
A Hondának nincs tapasztalata kisdízel-fronton, sőt, nagyból is csak egyet csináltak. Igaz, az mindjárt az Év Motorja is lett akkor. Ez a kicsi nem, pedig...
Nem csak a jövő év legrondább, de a legszebb utcai motorját is a Honda gyártja. Nézzék!
Vagy a japánok pihentek rá túlságosan az autótervezésre, vagy velem van a baj. Vagy Európa egyszerűen túl kicsi piac.
Mire elég 660 köbcenti és 64 lóerő? A japán gyártó egyelőre csak a hazai piacon mutatja meg.
Autógyártó így még nem verte át a célközönséget, de a CR-V-nek ez jól áll. Nagyon jól.
A japánok 2015-ben térnek vissza a Forma-1-be, motorjuk hangjához már szoktathatjuk a fülünket.
A japán gyártó minden lényeges autóját megnézheti, ha ellátogat Japánba, vagy egyszerűen csak ide kattint.
Így szól a Forma-1-es motorjuk.
A japánok idén egy hetedik hellyel tértek vissza a Dakarra, jövőre új versenygéppel javítanának.
Nemcsak a Civicből készül Type-R változat: két éven belül érkezhet a 190 lovas Jazz.
Párszázezres kisautót keres munkába járáshoz? Van okosabb megoldás! Segítünk a választásban.
A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal: 304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül.
A kisautóból tenyésztett soküléses egyterű-féleségbe nehéz első látásra beleszeretni, de belső értékeivel kárpótol. Dacia-áron kiváló.