Külföldön erősít az Audi
Idén már több jármű készül Németország határain kívül, mint azon belül. Évi kétmilliós gyártás a cél.
Idén már több jármű készül Németország határain kívül, mint azon belül. Évi kétmilliós gyártás a cél.
A müncheni gyártósorról legördülő kupét a bajor gyártó egyik DTM-pilótája vezethette először.
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss.
A gyártósor képeivel hergeli ügyfeleit a Porsche. Nem kérdés: az új belépőmodell készen áll a piacra.
Saját forrásból bővítgetnék a buszparkot, már jövőre gyárthatnak néhányat.
A beszállítók szerint a gyártók megszenvedik az Apple fogyasztóvédelmi előírásait.
A világnak nem kell tízmilliós luxus miniautó, ezért a Cygnetnek nincs tovább.
A szabadság, és a hippimozgalom jelképe, ráadásul az utolsó hátsókerék meghajtású Volkswagen. Már csak 600 darabot gyártanak.
Azt hiszem, a jövőautók jelenléte egyre inkább a szalonokra korlátozódik, hogy demonstrálják: ilyet is tudnánk gyártani, ha akarnánk. De nem akarják.
Állami segítséggel, de üzleti alapon visszatérhet a magyar traktor.
Páratlan siker Európában az új Golf, a VW-nak nincs elég gyártókapacitása.
Másfél millió eurós árával a Sesto Elemento drágább, mint egy Bugatti, de ez érthető is.
Európából Brazíliába kétezer autót is össze lehetne rakni az úton, és nem lehet rájuk vámot kivetni.
A Foxconn fogja gyáratni ezeket a gépeket is, de majd az épülő amerikai gyáraiban.
Jövőre a mobilgyártók már több pénzt költenek el alkatrészekre, mint a számítógépgyártók.
Tim Cook az amerikai gyártástechnikát kritizálta, és elismerte, hogy elcseszték az Apple Mapset.
Az Úri gyárban már az első gépsort telepítik.
A szállítmányozó és az építőipari vállalatok csökkenő kereslete miatt visszafoghatják a termelést.
A Samsung szerződést bontana, és nem gyártana több okostelefon-kijelzőt az Apple-nek.
Az iparág képviselői a megnövekedett igényekkel magyarázzák a kiugró exportot.
A Wall Street Journal szerint Ázsiában már beindult a tömegtermelés.
Az eszközök 15-30 perc alatt töltik fel az autókat.
Sokan nem gondolnák, de buszt gyártani sokkal egyszerűbb, mint autót. A busz mégis jóval többféleképpen készülhet.
Nem jött be a terv: közel egy nagyságrenddel kevesebb fogy a jövő autóiból, mint amennyire számítottak.
"Erős vevői igény van arra, hogy a kapcsolókat sötétben is megtalálja a vezető az adott márkára jellemző színű kivilágítás segítségével."
Az emelkedő kínai bérek miatt döntöttek így. Az amerikai cégek harmada követheti a példát.
A vállalat legújabb célkitűzése a ruhaipar teljes automatizálása, az emberi munkaerő kiiktatása.
Drasztikusan csökkent a kapacitások kihasználtsága. Van olyan üzemük, ahol a gyártó berendezések 40 százaléka hever parlagon.
Éppen csak elkezdődött a Marussia B2 gyártása, máris lefoglalták az előre tervezett darabszámot.
A Foxconn és más cégek kínai gyáraiban embertelenül sokat dolgoznak a munkások, de egyre öntudatosabbá, a vállalatok pedig egyre engedékenyebbé válnak.
Egyszerű beszállítóként kezdte pályafutását a Lenovo, a ZTE és a Huawei is. Hogyan lett Kína termékhamisítóból piacvezető az IT-szektorban?
Néhol a gyárbezárások mellett dönt, máshol növeli üzemei kapacitását a vállalat.
A cél még nagyon messze van, de így is több fogy a nagy Volkswagenből, mint várták.
A cégnek negyedszerre sem sikerült vevőt találni.
Az ultrakönnyű, ultradögös sportkocsit tucatszám vinnék a rajongók. Az ár úgy látszik, nem számít.
A vasúti kocsikat gyártó cég leépítésre kényszerülhet Svájcban, amivel akár mi is jól járhatunk.
Öt éven belül duplázni akarnak, Opel-gyárakat foglalnának el.
A nagy misztérium, a mérnöki csoda, az autóipar Stradivarija: egy Ferrari-motor. Így készül.
Továbbra is gyártja azonban a Discmant, mert azt még mindig vásárolják az emberek.
Havi 7-800 ezer darabot szállítana a tajvani gyártó.
Svédországban állnak a gépsorok, de van egy Saab, ami Latin-Amerikából jön. Kihúzza a hobbiterepjáró a svédeket a pácból?
Megnyílt a budapesti FabLab, ahol a barkácsolni vágyók szakértői segítséggel rakhatják össze megálmodott szerkezeteiket. Lézervágó is van.
A holonikus gyártás kutatói szerint elszigetelt egységek helyett partnereikkel állandó kapcsolatban lévő, önmagukat folyamatosan optimalizáló cégekben kell gondolkodni.
Aki egy olajos, koszvadt műhelyt képzelne el kék kertésznadrágos szakikkal, az nagyot téved.
Megnéztünk egy mocapstúdiót és Novák Erik és Gauder Áron vikingjeinek tengeri csatáját a Dunánál.
A gyárban így már 1350-en dolgoznak.
Az új fröccsöntő gépekkel az energia negyedét takaríthatják meg.
Az egyik legmerészebb tanulmányautó, amit láttunk, mégis sorozatgyártásba kerülhet a 780 lóerős szupersportkocsi.
A pozitív visszhang hatására komolyan fontolgatja az Audi a Quattro tanulmányautó gyártását. Népautó viszont nem lesz belőle.
New Yorktól Tokióig ott lapul a topmenedzserek zsebében a Made in Hungary felirat, a köreikben népszerű Blackberry telefonok nagy része ugyanis hazánkban készül. Beszöktünk a tiszaújvárosi high-tech gyárba.
A Samsung eddig nehezen tudta teljesíteni a megrendeléseket, de a jövőre elkészülő gyárával tízszer több kijelzőt tud gyártani.
Húsz százalékkal kellett növelni a termelést, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.
Amikor megláttuk, milyen harmonikusra sikerült a Panamera formaterve, nem gondoltuk volna, hogy eljön ez a nap. Tévedtünk.
Jól halad a retro-törpe eladása, igaz, az elkészült mennyiség felét így is Olaszországban sikerült eladni.
Szabálytalanságok és erkölcsi gondok zavarják a filmes támogatásokat osztó Magyar Mozgókép Közalapítvány elégedetlen alapítóit.
Leállították a ma gyártott egyik legöregebb típus gyártását
Az elektronikai gyártócég jövőre 2 milliárd dollár bevételt vár a noteszgépek eladásából.
Salátaöntethez hasonló löttybe lógatják a panelt, amire rátapadnak az alkatrészek.
A szenátus megszavazta az újabb vadászgépek beszerzésének felfüggesztését.