Elszámolták a súlyt
Drágább lett a biztosítás
Drágább lett a biztosítás
Itt vannak a hétvége legszebb góljai, önnek csak szavazni kell. Puskás-díjra esélyes is van közöttük.
Az utazás nehézségeit követően nagyot autózott a magyar pilóta, előtte csak Citroënek.
A csámcsogók nagy örömére porig égett a Honda egyik prototípusa. Legalább megtudtunk róla néhány részletet.
McLarenes ajánlatának hírére reagált a bajnok.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Régóta aktuális lenne a kis Honda leváltása, lehet, hogy már nem kell sokat várni rá.
Ahogy arra számítani lehetett: a japánok levetkőztették a CBR300R-t.
Pedig már nem a ferraris a legjobb finn. Lehet, hogy nem is számít év végén a dupla pont.
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Kaptam egy levélkét egy ismerőstől, benne egy eladó Yamaha XS 1100 Midnight Special-lel.
Ha egy japán csávó megállít azzal, hogy a japán mopeded japánban kultusztárgy és mondd meg, hol vetted, mert neki is kell ilyen, akkor nem nyúltál nagyon mellé.
A Honda Super Cub a motorizáció egyik emblematikus járműve, ez kétségtelen.
Több évtizede nem gyártottak már motorkerékpárt, ezen most változtatnának.
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
A KTM és a Honda szinte egyszerre mutatta be felfrissített terepes palettáját.
A Toyota iQ-ból lett Aston Martin Cygnet óta semmin nem érdemes meglepődni.
Tud valamit, amit senki más. Ettől lesz nagyon érdekes azoknak, akik nem az élményt keresik a motorban.
Marc Marquez 2016 végéig írt alá a csapatnál.
A japán gyártó sportos arculatot próbál felölteni, ennek egyik eleme pedig az S2000 feltámasztása.
A túraautó-vb egyetlen magyar pilótája a negyedik helyet csípte meg az időmérő edzésen.
Néhány hónapja még csak tanulmány volt, hamarosan viszont már kapni is lehet az S660-at.
A régi Swiftnél is olcsóbb, de gyorsabb, takarékosabb és vagányabb jármű, akár 450 ezer forint alatt. A választék zavarba ejtő, segítünk a választásban.
Már a Honda új stílusát viseli – a gyáriak szerint hatalmas előrelépés formai szempontból.
Sportos autót keresek, két és fél millióig? Tetszik a BMW és a Mazda, de a Honda is megfogott. Melyiket válasszam?
A Honda megint rátalált a régi típusjelre, és most is ütős autóra tette.
Az első futamon a nyolcadik, a másodikon a harmadik helyről rajtolhat a magyar hondás.
Körönként öt másodperccel gyorsultak a kocsik a WTCC-ben, de az újonc Citroen és Loeb mindenkit lenyomhat.
Ha a veszélyes külsőn nem is, a fura hangzású néven változtatnak a japánok. Az új modell a Jazz terepjárósabb változata lesz.
A Honda gyári tuningrészlege nem bízza a véletlenre: a Shinden San a világ egyik legkeményebb versenyére készült.
Olyan olcsón, mint a Jazz, más autó nem ad ennyit. De melyik legyen, a régi vagy az új?
Lehet, hogy Forest Gump nem tartaná jó mókának a MeanMovert, hisz mindig lefújná a sapkáját a menetszél, a Guinessnek viszont megfelelt.
Drón hozza az elemeket, a két ügyes és szorgalmas időmilliomos pedig nekilát, hogy összerakjon egy Jazzt az építőkészletből. Sikerülhet nekik?
Kedvezőbb fogyasztást és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást érhetünk el a jelzőlámpákat figyelő rendszerrel.
Első ránézésre akár a denevéremberé is lehetne, a Honda azonban sorozatgyártásra szánja a Vultust.
Nem triviális, hogy ekkora lökettérfogattal nem csak szánalmas majmolását kapjuk a csopperezés műjafának. Megbízhatóságban bizonyíthat a Shadow, de milyen vezetni?
Úgy gondoltuk, hogy milyen sokat írunk majd az új NSX-ről vagy a Type R-ről...
Ez ugyan még nem éppen az utcai változat, de a versenyidomok mögött már ott van az utód is. A látványa sem akármilyen, de a hangja még meggyőzőbb.
Amikor azt hiszed, már mindent láttál, mindig van, aki rátesz még egy lapáttal. Célegyenesben a Ducati V8?
Az Insight és a CR-Z sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mindkettőt kivonják Európából.
Azt hiszem, azért van egy apró kis különbség köztük: például a CBF 250-et nem kell annyit szerelni.
Már márciusban kiállítják a turbós sport-Hondát, de a várakozásnak ezzel még nincs vége.
Használt benzines vagy dízel japánt? Vagy LPG-set? Esetleg új Skoda Rapidot? Melyik éri meg a legjobban?
20 év után idén szakítanak. Úgy tűnik, nem szépen.
Minek főszponzor, ha Dáriusz kincsével jön a Honda?
Ez itt az izgalmas H design legújabb megjelenési formája. Elég megdöbbentő.
A húsz éve halott bajnok nem csak a fejlesztésben vett részt, de használt is egy Honda NSX-et, amely most új gazdát keres.
Elmaradt a meglepetés, a KTM-ek egyeduralmát idén sem tudták megdönteni.
A világ legrosszabb fényképeiről is rengeteg érdekes információ olvasható le. Elárulta magát a robbantó?
A Honda kétliteres fogyasztással és könnyű kezelhetőséggel csábítgatja az ingázókat.
A Honda a számára elérhető legjobb műszaki megoldásokat építette ebbe az autóba, és még pofás is. Vajon elég lesz?
Pihenőnap a Dakaron. Coma vezet, a címvédő csak tizenegyedik. A verseny áldozatokat is követelt.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.