A nők is tudnak vezetni!
Vezetéstechnikai tréningen próbáltuk ki, mit tud egy közepesen szakadt autó és egy néha beszari női sofőr.
Vezetéstechnikai tréningen próbáltuk ki, mit tud egy közepesen szakadt autó és egy néha beszari női sofőr.
A tizedik évad épphogy befejeződött, máris elkezdődött a 2015-ös World Seris by Renault.
Egy változás a végleges 2015-ös versenynaptárban.
Másodszor lesz 20 futam, jön Mexikó.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
A múlt heti két, összesen 1,1 milliárd forintnyi támogatás tulajdonképpen csak visszafizetés volt.
Az Index nemrégiben írta meg, micsoda riasztó látogatottságot ért el a Magyar- és az előtte megtartott Német Nagydíj.
Egy ok nincs, sok-sok van, azokból áll össze a 32 százaléknyi visszaesés. Összegyűjtöttük, miért voltak sokkal kevesebben az idei F1-es Magyar Nagydíjon.
Amikor csütörtökön leültünk a Forma 1-es Daniel Ricciardóval beszélgetni, még nem tudtuk, hogy ő nyer, de sejtettük. A győztes valóra vált interjúja.
A bajnok pördülése a mázli és a tudás találkozása.
Bottasnak replikázott a világbajnok.
Elveszett a varázs?
Milyen érzés Schumacher rekordjára hajtani? Ki a keményebb csapattárs, Alonso vagy Rosberg? Miért nem megy Raikkönennek? Miért jó, hogy öregedik? Lewis Hamilton-interjú.
Három dobogó három futamon az új finn sztártól, mégis pesszimista.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Taxisofőröm Poldi, a mosolygó bajor herceg, az autó egy BMW 635CSi versenygép. Nem, nem szedtem semmit, ez a valóság.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
Aki eddig figyelt, már mindent tud. Itt van még pár apróság a hajrára, hogy ne maradjon benned kérdés.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Már csak szombatig kell várni és megint miénk a Hungaroring. Kattintson a részletekért.
Az első sorból két BMW-s pilóta indulhat.
Audisok a BMW-sek és Mercisek ellen. Nincs kímélet.
A kormány döntött a plusztámogatásról, az F1 közvetítésének szerződéseit is felülvizsgálják.
Hétvégén DTM-futamok a Hungaroringen ex-F1-esekkel.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Amit a lengőkar elvett, már az időjárás sem adta vissza. Michelisznek nem jött össze, de nyert a Forma-1-es veterán. Nagykép.
A magyar pilóta a 11. helyről indulva ötöt javított, Sebastien Loeböt is megelőzte túraautó-vb első hungaroringi futamán.
A szabadedzések előtt motort is cseréltek Norbi Hondájában. A Citroën a Hungaroringen is dominál.
Új autót próbál ki a WTCC-pilóta.
A DTM-nek van pár titka, amitől a verseny mindig kiélezett. És persze ott a V8-as hang.
Elöl az Audik, utána a BMW-k, leghátul a Mercedesek, egyelőre. A tesztet leállították, mert a pályát javítani kellett.
Márciusban. Ha az időjárás engedi. A többit ősszel.
Három év alatt már 12,5 milliárdot kapott.
Sokkal több a karambol, mert a többségnek fogalma sincs, mit kell csinálni, ha csúszik az út. Itt a megfejtés.
Jövőre nálunk is egymásnak esik a három német: a 2014-es magyar DTM futamon boxol az Audi, a BMW és a Mercedes
A 2014-es előzetes versenynaptárban már szerepel. Végleges döntés december 6-án lesz.
Ismét idejön a Német Túraautó-bajnokság.
Hű, azt hiszem, ez kemény lesz.
Ugyanott, ugyanúgy történt a baj. És mégis megfutottam a legjobb időmet. Hogyan?
Az úgy volt, hogy a házasember ösztönöm megsúgta: ha szombaton két gyerekkel felvértezve elmegyünk gigantikus játszószőnyegért a kék-sárga áruházba, akkor aznap már nem jutunk ki a Hungaroringre.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Amikor autós programról van szó, egy átlagos, családos férfiembernek két problémával kell megküzdenie: egyrészt sok feleséget nem érdekel túlzottan az autó, legalábbis annyira nem, hogy egy délelőttöt vagy délután rászánjon; másrészt a kicsi gyerekeket bármi is csak elég rövid ideig köti le.
A GTI nem egy típus, csak egy kivitel, ami önálló kategóriát teremtett. Negyvenegy év, hét generáció, különleges kiadások.
Mindig mondtam, hogy az öröm az autózásban nem a sebességből vagy a nagy teljesítményből jön, hanem a padlógáz élményéből és a határon autózásból.