Megtalálták az eltűnt egri férfit
Pár órával az eltűnéséről szóló hivatalos közlemény után épségben megtalálták a 21 éves fiatal férfit Egerben.
Pár órával az eltűnéséről szóló hivatalos közlemény után épségben megtalálták a 21 éves fiatal férfit Egerben.
A Citroennél nem akarják beszerelni a gyárit, ennek mi lehet az oka?
Ha csak egy dolgot nézel meg a francia autón, ez legyen az: egy aljas, sunyi ellenség, amit a legtöbb Peugeot- és Citroën-tulajdonos már ismer.
Széles felni, keskeny gumi
Pedig nemcsak azoknak jó választás, akik különlegesre vágynak, hanem azoknak is, akik simán egy kényelmes és nagy autót szeretnének.
A cég 40 milliós bírságot kapott a GVH-tól kamureklámok miatt.
Stílusosabb, mint egy Mini, olcsóbb, mint egy Astra, és közben egy tökre használható autó.
Adták a kocsihoz, vajon megbízható?
És füstöl is
Kifogytam, hozz már egy kanna benzint. Ja, és az aggregátort se hagyd otthon.
A bal index égői nem lesznek rövid életűek a sok előzgetéstől, de nem is kell talicskával hordani a pénzt a kútra.
A francia márka mostanság nem épp szuperdrága autóiról híres, de az a példány valószínűleg megéri az árát.
Napi 140 kilométerhez már nem ideális a benzines Picasso. De mit vegyek helyette?
Úgy tűnhet, hogy egy remek dízellel örvendeztettek meg a franciák, de ez sajnos egy benzines.
A DS sorozat legrégebbi tagját felújítják a franciák, így néhány évig még állhatja a sarat.
Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az új stratégia kivitelezéséhez új igazgatót neveztek ki a francia márka igazgatói székébe.
Amit a lengőkar elvett, már az időjárás sem adta vissza. Michelisznek nem jött össze, de nyert a Forma-1-es veterán. Nagykép.
Ezer meg ezer kilométer egy fenékkel, kétszázhússzal, jóval hét liter alatt fogyasztva. Buszozni sosem volt ilyen jó.
Nem először hallunk erről a lehetőségről, de most talán be is következik.
Krómozott hűtőráccsal, extra hosszú tengelytávval jön a C-XR. A SUV nem marad tanulmány.
Mindkettőt a második világháború előtt készítették, mindkettő olcsó, népautó. Mégis rettenetesen mások.
A Citroen készítette, de már nem is bukkan fel a jellegzetes dupla nyíl. Vajon beválik?
Ennek az autónak a létezéséről sem hallottunk eddig, bár van tippünk, hogy honnan származhat.
A C-Quattre VTS úgy néz ki, mintha legalábbis a rali-világbajnokságon szerepelne.
A nagy négyajtóst kerek 300 lóerő mozgatja, amely szinte véletlenül keveredett ide.
A Peugeot és a Citroen palettáját is szűkíthetik, a belépőmodellek még várhatnak.
Mennyit ér a szokatlan stílus; a célszerű kialakítás és a sok ötlet? Láthatóan nem sokat.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
...akkor ne búsuljon, mert mindig lesznek helyek, ahová visszahúzódhatunk sírdogálni egy kicsit. Helyek, mint ez.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
BMW, Volkswagen, Ford, ezek vezetik a hazai importautó-listát mutatva, mennyire saját előítéleteink rabjai vagyunk. Szerencsére. Így van, aki jól jár. Például ezzel.
Cross Tourernek hívják, és a jól bevált terep-kombi receptet valósítja meg, egy kis csavarral.
A Citroën abszolút biztosan vásárolt be: itt van a tavalyi leggyorsabb, a kilencszeres bajnok és a friss tehetség. Simán megnyerik a bajnokságot?
Az autó, amiről lepattan a biciklis. Se nem ló, nem is szamár, nem SUV és nem crossover, mégsem sima kompakt. Ezek megint kitaláltak valami újat.
Néhány órával a bemutató előtt nyilvánosságra kerültek az első fotók a slágernek szánt C4 Cactus modellről.
GT-R, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Radical, Caterham...
Másfél héttel azután, hogy megjöttek az első gyári képek róla, egy fizetőkapunál láttak az 5LS-t.
A franciák három újdonsággal bővítenék a DS-sorozatot, hobbiterepjárójuk jövőre érkezhet.
A DS 5LS egy olyan kategóriába érkezik, amelyről már azt hittük, lassan kihal.
Antti Kalhola filmjei szokásos sémát követnek, de mindig-mindig van valami mondanivalójuk, a képanyag pedig önmagában is csodálatos.
Nem marad négyhengeres szívómotor a francia gyártó kínálatában – a csere jövő tavasszal kezdődik.
El tudom képzelni, hogy tíz év múlva is tökéletesen működik majd, csak nála ez a tökéletes.
Isten nem ver bottal, csak ötletes kezelőrendszerrel, legalábbis a C4 Picassóban. Ezt leszámítva az egyik legjobb családi egyterű, pláne a takarékos kis dízellel. De hová tűnt a banyatank?!
Egy klasszikus 911-es orrát párosították a DS farrészéhez – igaz, mindezt csak virtuálisan.
Az agglomerációból akarok bejárni. Opel, Citroen, vagy Hyundai legyen?
Viszonylag olcsó és egyszerű, de ötletes modellnek szánják – már kész is, de még nem mutatják meg teljesen.
Nem romlik el, keveset fogyaszt, végig márkaszervizbe hordták. Tényleg létezik?
8 éves titok derült ki Sebastien Loebről.
Vészforgatókönyv szerinti sajtóbemutató, kidőlt fák, hóhelyzet és egy igazi, szerethető, francia autó. Nem kívánunk utána semmi mást, tényleg.
A francia gyártó részvényeinek egyharmada landolhat a kínai partner kezében - egyelőre.