Reklámon borultak ki a britek
Az egyik brit áruházlánc világháborús reklámmal készül a Karácsonyra. A nézőket felháborította, a videót pedig egyre többen nézik meg.
Az egyik brit áruházlánc világháborús reklámmal készül a Karácsonyra. A nézőket felháborította, a videót pedig egyre többen nézik meg.
Finoman gyöngyöző vízcseppek, lassú beúszások, lendületes zene, száguldás, van itt minden.
Sok olyan reklám van, ami azt sugallja, nem vagy tökéletes.
Sok olyan reklám van, ami azt sugallja, nem vagy tökéletes.
A kreatívok agyaltak, ez lett belőle. Lenyomja bármelyik reklám a John Lewis pingvines cukiságát?
Mert akkor legalább helyesen meg tud szövegezni később egy plakátot. Ön szerint hogyan lehet elrontani azt a szót, hogy "választható"?
Megtévesztő hirdetések miatt 10 millió forintra bírságolta a TV Brandset a versenyhivatal.
A photoshopos túlzások valótlan reklámokat szülnek.
A photoshopos túlzások valótlan reklámokat szülnek.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
A Women's Secretnek reklámoz bugyit, és hát sosem mondtuk volna meg, hogy valaha szült.
Itt az idei karácsonyi John Lewis reklám, ami miatt minden évben emberek milliói sírnak. Most sincs ez másképp.
A fehérneműkollekcióját mutatta be az énekesnő, akinek arca a reklámfotókon alig felismerhető.
Twitteren hirdetik magukat kisebb-nagyobb cégek azzal, hogy újraértelmezik a fehérneműmárka "tökéletes test" kampányát.
Romeo Beckham mosolya, már most emlékeztet az apukájáéra.
A Sony kitalált egy új hirdetési formát, melyben a termék nevét ordítva visszatérhetünk a műsorhoz.
Egy hajszál van aközött, hogy egy régi romnak látjuk-e, vagy zseniális klasszikusnak – ezen a hajszálon segít át ez a nagyszerű klip.
Nézd meg, milyen szörnyűség történik, ha a rossz pillanatban szólal meg a telefonod!
Egy szlogen - két értelmezés. Lidlben rátaláltak az örök élet titkára, már ami a húsokat illeti.
90 millióra bírságolta a céget a versenyhivatal.
Egy kereskedő saját klipet forgatott Iggy Azalea Fancy című számához. Nem csak a párhuzam, a videó is erős.
Persze a csodás szó néha ironikusan értendő.
Persze a csodás szó néha ironikusan értendő.
Egyperces videót készített egy szlovák művész a szexről, a lényege az, hogy ha rutinná válik, valamit tenni kell. Ezt ceruzahegyezővel és ceruzával mondja meg a videóban.
Az Audi egész érdekes videóval próbálja felhívni a figyelmet a Q3-as előnyeire.
Melltartó nélkül, feszes cuccokban tekereg, van videó is.
Kólát reklámoz, rengeteg kismacskával. Videó.
Az Olay kozmetikai cég arcaként reklámot készítettek Katie Holmes-szal, amiből kiderül, hogy elég bénán tud mosolyogni.
A modell szexi, dögös dívaként mutatkozik be a Chanel új klipjében.
A Golden Drum reklámfesztiválon a Young & Rubicam a verseny nagydíján kívül két ezüstöt is megnyert.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Gondolta volna, hogy egy fogsínt is lehet erotikus töltettel népszerűsíteni?
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Valószínűleg még ön sem látta elégszer fintorogni a színésznőt, pláne nem röhögni. Itt a lehetőség.
Az új IKEA homlokzata lehetővé teszi, hogy az egész lakás egy hatalmas, megmászandó akadály legyen!
Összeszedtünk tíz plakátot, ami mellett lehetetlen csak úgy elmenni. Obama kétszer is feltűnik!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
A suliban még nagyon pattanásos volt az énekesnő. Ez azért derült most ki, mert akné elleni krémet reklámoz.
A magyar modell esztétikájában semmi változás: bármit csinál, gyönyörű.
A bőrfehérítő-krém reklámok rendszerint alsóbbrendűnek ábrázolják a sötétebb bőrű embert, ez mostantól tilos.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
Őszinte cégér Óbudán, csak bízunk benne, hogy a vezetékekkel jobban bánik, mint a ragasztószalaggal.
Itt egy zseniálisan sikerült Apple reklám-paródia az Ikeától, ami után ön is garantáltan szeretne egyet a 2015-ös katalógusukból.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
Közös parfümreklámban szerepelnek.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Fiatalokat céloz meg a pezsgőt népszerűsítő kampány.
A főnökkel nem szabad cicázni! Ez a legfőbb mondanivalója a reklámsorozatnak.
Fontos, hogy egy reklám figyelemfelkeltő legyen, de némelyik egyenesen ijesztőre sikerült.
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.
Parfümjét reklámozza egy esőerdőben, a testére vízcseppek hullanak. Tényleg jól néz ki. Videó.
A fotón van minden, ami kell: szépség, bringa, kiskutya.
Mondhatnánk, hogy micsoda újítás ez a pánt nélküli sportmelltartó, de valószínűleg már ezt se olvassa épp.
Charlotte Rampling 68 évesen lett reklámarc. Különleges szépsége ma is inspiráló.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.