Utcára szabadítják a P1 GTR-t
Ezt ráadásul nem is a gyáriak teszik meg, egy külön erre szakosodott műhely segít a vevőknek.
Ezt ráadásul nem is a gyáriak teszik meg, egy külön erre szakosodott műhely segít a vevőknek.
Frankó timelapse videót posztoltak az átépítésről.
Csak arrébb vitték, mert átépítik a teret.
Beszűkül a körforgalom, teherautók is járnak majd ki-be a középszigetre az átépítés miatt.
Leáll a 4-6-os villamos, lezárnak egy csomó sávot. Mi lesz? Dugó, dugó, dugó, dugó és dugó.
Ötszintes könyvtár, kávézó és megújult előadótermek várják a hallgatókat 2016-tól.
Az egyik minta sajnos megsemmisült.
Rossz ötlet Suzuki DR350 blokkot tenni a Jawába. Elmondjuk, miért.
A képviselőké lesz a kisajátított volt MTESZ-székház, amit a föld alatt kötnek össze a Parlamenttel.
75 éve nagyon menő építmény volt a gyalogoslejáró, amelyért ma már senki sem rajong.
Elhiszik, hogy itt épül az ország legnagyobb óvodája? A szülők elhitték, és csak véletlenül derült ki, hogy az ígért szeptemberi nyitásból semmi sem lesz. A régi óvodát felújítás helyett ledózerolták, az óvodások egy, az elhelyezésükre alkalmatlan iskolába járnak.
Találj ki az útvesztőből és versenyezz az idővel. Szórakoztató ingyenes labirintusjáték nyílt a budapestieknek a Széll Kálmán téren.
Reméljük, 2016-ban nem tolják 2030-ra a volt Moszkva tér felújításának befejezését.
Remek gifet talált Laci a Madách tér újjáépítéséről.
Az NDK technikát egymással vegyíteni nem annyira furcsa, sokkal inkább kézenfekvő öltet, mégsem látunk túl sok efféle Simson Dragstert.
Szabó Zsolti éppen pihenteti erősember karrierjét, addig is erőemelősködik a Magyar Erőemelő Szövetség színeiben, ami neki nem annyira megterhelő, mert itt "csak" három fogásnem van súlyzóval: fekvenyomás/guggolás/felhúzás.
Tranzit Ház - Kultúrház (Kolozsvár, Románia) Mivel az ismert történelmi okokból a múlt században sajnos jelentősen megcsappant az európai zsidók száma – a vallásukat az imaházaikban gyakorlóké meg pláne –, ezért elég sok zsinagógát hasznosítottak újra.
A motorépítésben is vannak trendek: konkrétan Magyarországon a kilencvenes évek elején-közepén mindenki choppert épített japán sor négyesekből (megjegyzem, akadt jó pár fantasztikus darab), aztán jött a streetfighter-mánia, ma pedig az egész világ cafe racert épít, akár azon az áron, hogy gyárilag, hivatalosan szétkúrnak egy Yamaha XJR 1300-at, ami biztos marha szép lett, de azért nekem ökölbe szorul a gyomrom. Talán én vagyok az egyedüli, aki ugyan tisztelem a lelkes átépítőket, de viszonylag rühellem a café racereket: soha nem tetszettek, sem a mai, de az eredeti verziójukban sem.