Vadiúj Honda, vadiúj motorral
Nem pletyka többé: a Honda elkészült 1,5 literes turbómotorjával – hamarosan mindenbe ez kerülhet.
Nem pletyka többé: a Honda elkészült 1,5 literes turbómotorjával – hamarosan mindenbe ez kerülhet.
Hahó óriás! A Honda CB500 kormányába be fog akadni a térded.
Sokkal dinamikusabb, érdekesebb stílusú modellek váltják az aktuális szedánt és kupét – igaz, ez nem nagy kihívás.
A Honda bevállalós: ilyen karakteres autót ritkán látunk. Van rá okuk, ezzel akarják meghódítani Kínát.
Richard Hammond és James May ráadásul saját gépeiket bocsátják licitre a hétvégén.
A büntetések azonban neki kedveztek, a negyedik helyről várhatja az első futam rajtját.
Nagyobb motorral, de Európa is kaphat a roadsterből, amely elég virgoncnak ígérkezik.
Három kilóból tudjon mindent, várost és hosszabb túrát is.
Nagyobbat nem akarok, de túrázni szeretek. Mit tanácsolsz?
A japánok mindenre és minden helyett jó autója nem igazán vált be, így alig hat év után utód nélkül szűnik meg.
Ebből még akár necces helyzetek is adódhatnak, hiszen nagyon közel kerülhet egymáshoz a Superbike világbajnokság és a MotoGP technikája.
Ötven köbcentiset, lehetőleg négyüteműt – kerékpár helyett.
A spanyol klasszis kés alá fekszik, a következő két MotoGP-futamon a japán Aojama helyettesíti.
Talán az NSX-et leszámítva mára minden Honda legalább furcsa, ha nem rosszabb, pedig tudnak a japán tervezők, ha akarnak.
500 ezerért rendes motort, városba, túrákra, mindenre.
A Honda a BMW X4 babérjaira törne. Igaz, csak Kínában.
Száz lóerő fölötti, nyomatékos sport-túra motorra vágyom, mi jöhet szóba egymillió körül?
Úgy tűnik, Casey Stoner nem bírja sokáig motorversenyzés nélkül, Suzukában Hondára ül.
A vázlatokon valószínűleg a japán gyártó következő újdonsága látható. Kirívóan praktikusnak, ígérkezik, csak nézegetni nem érdemes.
Itt vannak az első fotók a japán roadsterről, az S660-ról. Jól néz ki, de vajon ez elég a sikerhez?
Transalp, Freewind, Deauville vagy valami kisebb legyen?
Az ötvenes kevés az emelkedőkön, mit vegyek helyette?
A pilóta rendellenességet tapasztalt a bukásnál.
Van az úgy, hogy egy formatervezőnél elgurul kicsit a gyógyszer. A Hondánál éppen ez történt.
Azt már itt, a Sebesség oltárán is többször megénekeltük, hogy Valentino Rossi mekkora zseni - ebben nincs is semmiféle újdonság.
Az oszakai motorkiállításon két szériaérett tanulmányt is leleplezett a Honda.
Oda-vissza verik egymást a rekordok könyvében. Itt a műláb sem jelent akadályt.
Ilyen az, amikor a reklám házhoz jön egy motorgyártónak. Az amerikai férfi a márkahűség mintaképe.
A leggyorsabb elsőkerekes autó címét kaparintotta meg a Nürburgringen. Nem érik be ennyivel.
Ebbe a buliba teljes áron is megéri beszállni. Hivatalosan az volt a terv, hogy a leggyorsabb legyen. Valójában pedig a legjobbat akarták.
Keveset mentek a teszteken, még nem jöhetett elő minden hiba, így a motorokból is kifogyhatnak.
Keresse meg a két apró különbséget, miben más az Acura. Másodjára mutatják be, még mindig nem tudni, hány lóerős.
Elsőkerékkel is elveri majd a Focus RS-t? Meglepne, pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincs más kihívója.
Ez szabálytalannak minősül-e illetve mit tehet velem a rendőr?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
A legforróbb ferdehátú, a kategória királya lehet. Ha a végeredmény tükrözi a ráfordított időt, nem lesz gond.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
2006 körüli 250-es robogót vennék. Az Aprilia Atlantic és a Honda Forza tetszik. Melyiket válasszam?
Jó másfél év kellett hozzá, de végül csak megszülték a Hondánál a tágas kiskocsi európai változatát.
Az eddigi elnök-vezérigazgató helyett új érkezik a japán autógyártó élére, miután tavaly minőségbeli problémákra derült fény a cégnél.
Megtehette, mert korábban már beírta magát a sporttörténelembe.
A KTM 640 Adventure-rel szemezek. Lehet, hogy túl durva lenne kezdő motornak?
A Ridgeline pick-up következő generációját egyelőre vázlaton mutogatja a japán gyártó, de talán még az idén leleplezik élőben is.
50-60 lóerős túraendurót 600-700 ezer forintból. A Transalp a külseje miatt nem játszik.
Szinte a teljes kínálat megújul. Színeiben.
Nem lesz gyári hondás, idén még marad a magyar csapatnál. Érzelmi döntés volt, de nem bánja.
Nem akarta cserbenhagyni eddigi csapatát a váltással, de még a gyári Hondáról sem tett le.
Csábították, de nemet mondott a japánok millióira. Marad Zengő Zoltánnal.
Vaskos formaterv és tágas belső tér jellemzi a japánok legújabb modelljét.
Túl régen reszelgetik már ezt az autót ahhoz, hogy ha végre utcára viszik, akkor ne állítsa fejre ezt az izzadtságszagú szegmenst.
Állítólag egyik sem romlik el, de tudunk ezt-azt, amiket típushibának is tekinthetünk.
Az óriások is szeretik a B125-öt. Sajnos a gyártók ritkán gondolnak rájuk.
Bár úgy néz ki, mintha Barbie számára tervezték volna, ketten akár el is lakhatnának benne.
Meg kell érteni a jelenséget, hogy tudjuk, nem mindig a nagyobb a jobb.
A Ferrari tökéletes, a Honda újra lerobbant, a Red Bull erősen akadozott a zárónapon is. Hamilton rendben.
Nagy tempónál már annyira, hogy én is homályosan látok. Mi lehet gond?
Nyári gumi csere előtt állok, minőségi, esetleg prémium kategóriájú márkát választanék.
Tavasztól őszig ingáznék vele, legyen nagy kerekű, agilis és megbízható. És ha lehet, japán.
Azonos futás esetén megvehetem a régebbit?