Jógázzunk a Buickkal!
Na meg persze egy gyönyörű modellel. Bar Refaeli megmutatja, hogyan is kell ezt csinálni.
Na meg persze egy gyönyörű modellel. Bar Refaeli megmutatja, hogyan is kell ezt csinálni.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
És még ünnepeltetik is magukat, ez valami hihetetlen.
1896-ban Texasban megrendeztek egy vonatbalesetet 50 ezer néző előtt. Hárman belehaltak.
Egy fiatal nő ölelgeti és csókolgatja a kancellárt a Straight magazin spotjában.
Hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a reklámokat emberek készítették. Ráadásul olyanok, akiknek a filmjeire önként beülünk. Megkérdeztünk egy csapat magyar filmrendezőt, hogy melyik volt a kedvenc reklámjuk, amit ők forgattak.
Hát mit, hát mit?! Szmokingban egykerekezni, te bugyuta, még ezt sem tudod?
Perverz módon változik a pszichológia ilyenkor.
Rogánék ötlete alapján a szerencsejátékra buzdító rossz reklámok szereplőit is legalább egymillióra büntethetik.
Képek, melyek beégtek a retinánkba, bár néha alig látszik rajtuk a lényeg.
Ön tudta, hogy medve van a Toblerone-ban? És hogy mi valójában a Vaio? És, hogy a Londoni Szimfonikus Zenekar logóját egy karmester vezényli?
Rég készült róla ennyira jó kép, mint a Givenchy kampányához.
Ráadásul egy reklámban hozzáérnek egymás talpához, aminél nem igazán lehet nagyobb bűnt elkövetni.
Ha ma még nem hatódott volna meg, itt az alkalom! Bár egy reklámról van szó.
Az üzletlánc nem tud hibázni, így most is tökéleteset alkottak.
Vajon ki adja meg a számod az ilyen ügynökségeknek?
3,4 millió dollárt kérnek az Indiegogón. Ha nem is jön össze, víruskampánynak még mindig jó lesz.
A magyar színész egy orosz húsipari cég nagyon vicces reklámjában szerepel.
Ha úgy érzi, túlontúl szürreális ez, nem önben van a hiba.
Tovább sorjáznak a poénok, most egy erotikus töltetű és egy újabb popkultúra ihlette hirdetést mutatunk be.
Az önkormányzatoknak új bevételi forrás lenne, ha a parlament elfogadná a fideszes módosítót.
Ha a könyöke ilyen szexi benne, gondolja el milyen szexin mutat a rendes helyén!
A brit reklámfelügyelet szerint egészségtelenül vékony modellel reklámozott az Yves Saint Laurent a brit Elle-ben, be is tiltották a hirdetést.
Scott Eastwood maga a csoda, főleg ha farmerban úszik, és közelről beszél a kamerába.
A cég pont olyan, a filmeket, sorozatepizódokat felvezető rövid szpotokkal szemez, mint a YouTube, ami havi 8 dollárért elég gáz lenne.
Egy felmérés szerint a cégek nagy többsége használja, havi 50-100 ezret is költenek rá.
Alig bírja már ismételni a GVH. A cég mégis így reklámozta a táplálékkiegészítőt, járt a bírság.
Elviselhetetlen reklámokat összegereblyézni nem nehéz, túl sok is van belőlük. Szavazza meg, mennyire ért egyet velünk!
Egészségesen akarunk enni és annyit mozogni, amennyi tetszik, derül ki egy kanadai felmérésből.
Ezt most nagyon eltalálták a japánok: zseniális reklámmal népszerűsítik az MX-5-öt.
A GVH szerint az áruházlánc 2012 és '14 nyara között nem mondott igazat nekünk. Az ár-összehasonlító reklámokkal volt gond.
A pletykák valószínűleg csúnya mellélövések voltak, a színésznő pedig tovább ködösít.
Első ránézésre egy átlagos napozásról van szó, de jobban megnézve egy meredező pöcsöt is láthatunk.
Milliárdos reklámadót fizethetnek a boltláncok az ingyenes reklámújságjaik után.
Az új italreklám zöld citromja egy világhírű énekes.
Az új italreklám zöld citromja egy világhírű énekes.
Május 15-én másnap reggelig annyi filmet nézhet meg a budapesti artmozikban, amennyit csak bír!
Legalábbis az Audi érthetetlen reklámja szerint. Az Alien filmek juthatnak róla eszünkbe.
Mindhármukat lefotózták egy reklámkampányhoz, mindhárman nagyon dögösek. De ki nyerte ezt a kört?
Az indiai reklám a nyomorgás helyett a saját tömegközlekedést ajánl: egy 100 köbcentis motort.
Tesztelje le, hogy ismeri-e melyik márkának mi a szlogenje.
Az Adblock Plusnak ott a székhelye, lapkiadók perelték. A júzereknek joga van dönteni.
A régi hirdetések szövegei nem finomkodtak.
A régi hirdetések szövegei nem finomkodtak.
A Videoton tulajdonosa a hirdetési piacra is belépett, és megvette az Esmát.
Az Esma Zrt. iránt egy Orbánhoz közeli kör érdeklődik, talán, mert törvénymódosítást sejt.
Az üzletlánc egy ideje nagyszerű reklámokkal támad, de ez a mostani letaglózó lett.
Az biztos, hogy ezeken a reklámfotókon nincs zokni tömködve az alsógatyájába.
Az orosz Tittygr.am csúcsra járatja a szexizmust, nők dekoltázsán lehet reklámfelületet vásárolni az oldalon. A modellek napi 25 ezer forintot kapnak.
A Dove videója érdekes dologra mutat rá, arra, hogy mennyire kegyetlenek vagyunk magunkkal.
Nem mintha bármi indok kellene ehhez, de most épp saját kozmetikumait reklámozza így.
Mi csak keressük az állunkat, kedvenc trash celebünk megint hatalmasat virított.
Álljon készen a meglepetésre, szólt a szlogen. Órákon belül eltávolították szinte az összeset.
Ez a kétperces kisfilm rajongókra és borzongókra osztotta a szerkesztőséget. Ön menne, vagy nincs az a pénz?