A Microsoftnak megint van egy jó ötlete (de tényleg!)
E-papíros extra kijelzőt tennének a tabletjük billentyűzetébe. Inkább ez, mint a csempék, nem?
E-papíros extra kijelzőt tennének a tabletjük billentyűzetébe. Inkább ez, mint a csempék, nem?
Van már pár hibridje a BMW-nek, és úgy tűnik, hogy a 2-esből készülőhöz nem a Priust tekintették példaképnek. Nagyon nem.
Már javában próbálgatják a DB9 utódjának szánt sportkocsit, amely a DB11 nevet kaphatja.
A cél 0,4 literes fogyasztás száz kilométeren, négy személlyel, használható csomagtérrel.
A brit luxusmárka olyat mutatott, amit a többi gyártó inkább titkol: majdani terepmodelljük első prototípusát.
Óvatosan a válasszal, nem annyira egyértelmű a dolog. Technika és tudás ebben is van, bőven.
Mindenki hallott már a soha meg nem valósult négyütemű Trabant/Wartburg és egyéb fejlesztésekről, amelyeket az akkori KGST piac pár típusból álló favoritjai továbbfejlesztésének szántak a lelkes mérnökök.
Az új generációs fegyver gránátot vet, és shotgunnak is jó. 2009 óta készül.
Térdvédő Zoli haverom rengeteg idegesítő tulajdonságai közül az egyik (ezt azért írom így, mert tudom, hogy olvassa), hogy állandóan megigazítja a térdvédőmet, mert valami amorf térdem van egyrészt, másrészt hanyagul bánok a tépőzárral.
Ez az első működőképes prototípus, amiben hagyományos gáz- és fékpedál is van.
Az Ikarus elképesztő prototípusokat készített, de aztán ezek valamiért eltűntek a süllyesztőben. Íme a legritkábban látott magyar buszok.
Az eBayen akarta eladni valaki, akihez véletlenül került. Nincs feltepítve rá az iOS rendszer, csak fejlesztői eszközök futnak rajta.
Unatkozó mérnökök szüleménye a Sparky, két egymástól távoli Nissan furcsa keveréke.
A japánok hallhattak valamit az új Jazz és a HR-V sajtóvisszhangjából, mert szuperóvatosan közelítenek Európához.
Egyelőre szinte semmit nem tudunk az új modellről, az azonban látszik, hogy egy tágas, ötajtós személyautóra számíthatunk.