Így telt a Maybelline első 100 éve
Nézze, hogy milyen szépségideálokkal kampányolt a márka az 1900-as évek elején és napjainkban!
Nézze, hogy milyen szépségideálokkal kampányolt a márka az 1900-as évek elején és napjainkban!
Az internet sztárja magához hűen egy internetfesztiválról szóló reklámban tűnt fel.
Oké, hogy a dínócsülök helyére passzol a barbiláb is, mégsem az igazi úgy. Akkor miért lenne jó ugyanez a megoldás az autójába?
Egy francia újságírónő újrafotózta néhány cég reklámját.
Egy francia újságírónő újrafotózta néhány cég reklámját.
Vajon mennyire jó ötlet vérig sérteni a potenciális vásárlókat már a reklámmal? Az Aliexpressen már tudják.
22 milliárd dolláros kárt okoznak a böngészőbe telepíthető reklámszűrők, és ez csak egyre rosszabb lesz.
Már az sem mindegy, milyen reklámanyagokat kapunk, és ezt egy tudatos fogyasztó büszkén vállalja is Budapesten.
Az Emirates Légitársaságot fogja népszerűsíteni. Most úgy tűnik, minden jól alakul körülötte.
Az USA-ban általában több híresember is közösségi oldalán reklámoz termékeket, nálunk egyedül Fluor Tomiékkal éri meg foglalkozni.
Emberformájú, lángoló drónt készítettek hozzá, azt reptették.
A Fa tusfürdők reklámja ma már nem működne, a mindenhonnan áradó erőszak és meztelenség miatt már nem tűnik fel egy kósza mell, de a dolog azért nem ilyen egyszerű.
Az ember gyakran érzi magát kudarcosnak, átvertnek, csalódottnak, és ilyenkor semmi sem segít, kivéve az Aldi reklámjai.
Férje, Bill, és anyja, Dorothy Emma Howell is feltűnik a kétmillió dolláros reklámkampányban.
Megdőlt, hogy szexszel és erőszakkal mindent el lehet adni. De akkor miért hittük eddig ezt?
Szegény tesztalanyoknak fogalmuk sincs arról, hogy mit esznek. Az igazság pedig kegyetlen. Videó!
Listaáron 78,4 milliárdot költöttek fél év alatt, valójában persze kevesebbet.
A 36 éves Joanna Krupa testét csak festék takarja a jótékony célú reklámban.
A sztori nagyjából annyi, hogy elesik a biciklivel, aztán beájul, és azt álmodja, hogy csipkés ruhákban van, amikből kilógnak a mellei.
Na meg persze egy gyönyörű modellel. Bar Refaeli megmutatja, hogyan is kell ezt csinálni.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
Az okostelefon még a legjobb párkapcsolatot is veszélyeztetheti.
És még ünnepeltetik is magukat, ez valami hihetetlen.
1896-ban Texasban megrendeztek egy vonatbalesetet 50 ezer néző előtt. Hárman belehaltak.
Egy fiatal nő ölelgeti és csókolgatja a kancellárt a Straight magazin spotjában.
Hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a reklámokat emberek készítették. Ráadásul olyanok, akiknek a filmjeire önként beülünk. Megkérdeztünk egy csapat magyar filmrendezőt, hogy melyik volt a kedvenc reklámjuk, amit ők forgattak.
Hát mit, hát mit?! Szmokingban egykerekezni, te bugyuta, még ezt sem tudod?
Perverz módon változik a pszichológia ilyenkor.
Rogánék ötlete alapján a szerencsejátékra buzdító rossz reklámok szereplőit is legalább egymillióra büntethetik.
Képek, melyek beégtek a retinánkba, bár néha alig látszik rajtuk a lényeg.
Ön tudta, hogy medve van a Toblerone-ban? És hogy mi valójában a Vaio? És, hogy a Londoni Szimfonikus Zenekar logóját egy karmester vezényli?
Rég készült róla ennyira jó kép, mint a Givenchy kampányához.
Ráadásul egy reklámban hozzáérnek egymás talpához, aminél nem igazán lehet nagyobb bűnt elkövetni.
Ha ma még nem hatódott volna meg, itt az alkalom! Bár egy reklámról van szó.
Az üzletlánc nem tud hibázni, így most is tökéleteset alkottak.
Vajon ki adja meg a számod az ilyen ügynökségeknek?
3,4 millió dollárt kérnek az Indiegogón. Ha nem is jön össze, víruskampánynak még mindig jó lesz.
A magyar színész egy orosz húsipari cég nagyon vicces reklámjában szerepel.
Ha úgy érzi, túlontúl szürreális ez, nem önben van a hiba.
Tovább sorjáznak a poénok, most egy erotikus töltetű és egy újabb popkultúra ihlette hirdetést mutatunk be.
Az önkormányzatoknak új bevételi forrás lenne, ha a parlament elfogadná a fideszes módosítót.
Ha a könyöke ilyen szexi benne, gondolja el milyen szexin mutat a rendes helyén!
A brit reklámfelügyelet szerint egészségtelenül vékony modellel reklámozott az Yves Saint Laurent a brit Elle-ben, be is tiltották a hirdetést.
Scott Eastwood maga a csoda, főleg ha farmerban úszik, és közelről beszél a kamerába.
A cég pont olyan, a filmeket, sorozatepizódokat felvezető rövid szpotokkal szemez, mint a YouTube, ami havi 8 dollárért elég gáz lenne.
Egy felmérés szerint a cégek nagy többsége használja, havi 50-100 ezret is költenek rá.
Alig bírja már ismételni a GVH. A cég mégis így reklámozta a táplálékkiegészítőt, járt a bírság.
Elviselhetetlen reklámokat összegereblyézni nem nehéz, túl sok is van belőlük. Szavazza meg, mennyire ért egyet velünk!
Egészségesen akarunk enni és annyit mozogni, amennyi tetszik, derül ki egy kanadai felmérésből.
Ezt most nagyon eltalálták a japánok: zseniális reklámmal népszerűsítik az MX-5-öt.
A GVH szerint az áruházlánc 2012 és '14 nyara között nem mondott igazat nekünk. Az ár-összehasonlító reklámokkal volt gond.
A pletykák valószínűleg csúnya mellélövések voltak, a színésznő pedig tovább ködösít.
Első ránézésre egy átlagos napozásról van szó, de jobban megnézve egy meredező pöcsöt is láthatunk.
Milliárdos reklámadót fizethetnek a boltláncok az ingyenes reklámújságjaik után.
Az új italreklám zöld citromja egy világhírű énekes.