Fullextrás E30-at 3,5 millióért?
Még papírjai sincsenek, de van benne minden, évtizedekkel később jött extra, és a nagy húzás nem ez, hanem a motorja.
Még papírjai sincsenek, de van benne minden, évtizedekkel később jött extra, és a nagy húzás nem ez, hanem a motorja.
Szijjártó Péter már egy hónapja el akar látogatni Kaliforniába. Tegnap rossz választ adtak a sajtó kérdésére.
A recept egyszerű: Chevy V8-as motor, Viper váltó, széles krómfelnik. Szentségtörés vagy vagányság?
A külgazdasági minisztérium szerint nincs ennek realitása. Ki tudja? Csak a cég igazgatója mondta.
A Model X nem olyan elegáns, mint a Model S, de sokkal tágasabb, így még több vevő számára lehet vonzó.
A Model X légszűrői az átlagosnál 800-szor jobbak vírusszűrésben, 300-szor baktériumok ellen.
Elon Musk szerint már régóta tesztelnek, most jönnek az autópályák és a kisebb nyilvános utak.
Már nem csak Amerikában készül Tesla, és ez még csak a kezdet.
Fesztiválország lettünk, a piac azonban tisztulni kezdett, mert farkastörvények uralkodnak.
600 lóerő, 3,5 másodperc nulláról százra, és ha jó a kedvünk, az lesz a tükrön, hogy :) :).
A Thunder Power EV-t állítólag már Frankfurtban kiállítják, de megvenni csak két év múlva lehet.
Állítólag a hónap végén szállítják ki az első példányokat, de a potenciális vevők már kirakták a konfigurátor képeit a netre.
Van pénz, nyugati fejlesztők és egy Muskra emlékeztető vezér a projekt csúcsán. Ebből még akármi lehet.
Elon Musk harmadik cégéről gyakran megfeledkeznek a Tesla és a SpaceX árnyékában, pedig a Solar City szorgosan borítja be napelemmel a háztetőket. A cél a világ megváltása, de van még addig pár akadály.
A Tesla érdekes levelet küldött a tulajoknak, a gyorstöltőket szabadítanák fel.
Nyolcmillió emberre alig jut most két tucat állomás. Muskék most duplázhatnak.
És csak egy videó kellett hozzá a YouTube-on. Úgy tűnik, jó helyre kerül az óriás-Tesla.
A becslések szerint Elon Musk és a többi tulajdonos átszámítva úgy 1,1 millió forintot veszít minden egyes eladott Model S-en.
A Tesla 2020-ra önvezető autók hadát gyártaná le, az Uber szívesen vinné az egész flottát.
Az oroszoknak már van. A képeket látva sejtésünk sincs, ki a célcsoport.
Több hibát is találtak a hekkerek az autó számítógépes rendszerében, a cég már javított is.
Ez már a végleges Model X lesz, amely gyakorlatilag készen van, a gyártás is megindulhat még az idén.
Hatásvadász volt a cím, mondja az olvasó, és igaza van. De miért fizet a Nissan milliárdokat azért, amit a Tesla megcsinál fillérekből?
Azt remélik, a tulajdonosok hoznak magukkal új ügyfeleket. Bónusz jár érte. Sőt, Model X-et lehet nyerni a különös játékkal.
Nem értél el semmit, amíg a Távol-Keleten nem másolják a termékedet. A Tesla befutott.
Akkor minden bizonnyal olyan dögös és izmos gépet készítene, mint az elképzelt Model M.
Igaz, hogy már több, mint két évet késik az ígéretekhez képest, de úgy látszik, hogy minden környezetvédő kamuterepjárósnál betalál majd az új modell.
Ez lesz az eddigi leggyorsabb Tesla: kevesebb, mint 2,8 másodperc alatt éri el a százas tempót.
A Model S frissen bemutatott a P90D típusa már 2,8 másodperc alatt ér százra.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
A kivitelezés olyan gyorsan halad, hogy akár egy teljes évet is nyerhetnek a tervekhez képest.
Nagyon a Teslára pozícionálnak a németek, de nem elég gyorsak, soká jöhet az i5.
A Model 3 nevű típust eredetileg 2016 tavaszán tervezték leleplezni, de más másodszor csúszik meg a menetrend.
A furcsa rekord is rekord. Egy Amerikát átszelő út alatt lett az övék a legkevesebb nem vezetés.
Önök szerint a 630 lóerős 458 Speciale vagy a legerősebb, 700 lóerős Tesla P85D a gyorsabb?
Először a felsőkategóriás autójukat hozták be, tartós bérleti konstrukcióban kínálják.
Ha új Teslára várnék, kicsit zabos volnék. Ha az akkucserében hinnék, pláne.
A szinte azonnali 940+ Nm nyomaték nem játék, még a fékpad sincs hozzászokva.
Hogy miért, kérdezzék meg odafent. Ugyanitt önvezető Tesla, egyliteres fogyasztás és további szilánkok a lehetséges jövőből.
Ki drónnal száll Nevada fölé, annak gigagyár e táj. Már áll a szerkezet java, sokkoló méretekkel.
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj.
A Tesla egy évre előre tele van megrendeléssel, de vajon itthon mennyire működnek a már felszerelt napelemes rendszerek?
Elon Musk, a Tesla tulajdonosa, az autóipar után a házi energiaellátás felé nyitna a Powewallal.
A SpaceX milliárdosa, Elon Musk szerint az a baj, hogy éjjel nem süt a nap. De megoldották.
A Roadstert ugyan már nem kínálja a Tesla, viszont a meglevő autókat új alkatrészekkel teszik korszerűbbé.
A támadók az autógyártó internetes oldalát és twitteres fiókját is hatalmukba kerítették.
Elon Musk és Larry Page már kezet is ráztak az üzletre, de a Tesla hirtelen megtáltosodott.
Ennyire erős alapmodellt kevesen kínálnak, amilyen az új 70D – ráadásul két motorral összkerék-hajtást is kínál.
Az első pénzügyi negyedévben több mint 10 ezer darabot adtak el belőle.
Vészfék, útvonaltervező és mindenféle biztonsági funkció is lesz benne a szoftverfrissítés után.
Legalábbis Elon Musk, a Tesla alapítója így gondolja. Szerinte csak így lehetne elterjeszteni az önvezető autókat.
Nem mi mondjuk, hanem Elon Musk, a Tesla vezetője. Szerinte 20 éven belül jön az átállás.
A felügyelet nélkül hagyott gyerek egy kiállított Tesla autót indított el egy bevásárlóközpontban.
Fa villanyoszlop tövében töltik a méregdrága villanyautót. Nem ennyire sóherek a kínai milliomosok, de nincs elég töltőállomás.
Venne ön autót az Apple-től? Lehet hogy ma még hülyén hangzik a kérdés, de a hírek szerint öt év múlva realitássá válhat az iAutó.
Ezeken a képeken már mindent látni, kivéve a belteret. Egy kérdés maradt: lesz sirályszárny-ajtó?
Elon Musk szerint hat hónapon belül indulhat a különleges akkumulátorok gyártása.
Gumicsikorgatás közben kapták el a régóta várt Model X-et.